Menu
Interiorshop case

Digital omstilling giver tocifret millionomsætning – hvert år

I 2015 kickstartede Interiør A/S og Kendskab den digitale omstilling med webshoppen Interiorshop.dk. Siden opstarten har Interiør haft en massiv vækst i totalomsætningen og har fastholdt de høje vækstrater.

4 år Periode

2016-2019

+300% Totalomsætning

2016-2019 vs. 2012-2015

14 ROI

Total online afkast

Om Interiør A/S

Mål

I forbindelse med et generationsskifte ønskede den nye ejer, Janus Mortensen, at gennemføre en digital omstilling. Målet var at nå ud til en større og bredere kundegruppe for at øge omsætningen i Interiør A/S. Samtidig var der også et mål om at skabe et univers for design-elskere og på den måde skabe en fast og loyal kundebase. 

Løsning

Vi udviklede en digital strategi og et budget med afsæt i målsætning, platform, produktudvalg, markedsanalyser og marketing kanaler. Herefter blev der udarbejdet en konkret plan for kampagner, indsatser og arbejdsfordeling på tværs af de udvalgte digitale kanaler. 

I det daglige samarbejdes der tæt omkring eksekvering og optimering af markedsføringen og nye tiltag som eks. kampagner og teknologier i form af kundeklub, pris- og konkurrentovervågning, profitmåling og automatiseringer.

Strategien for virksomheden og de enkelte kanalerne bliver løbende evalueret og justeret på kvartalsmøder og årlige strategiworkshops. 

Resultat

Kendskab har været med helt fra begyndelsen. De var med i planlægningsfasen, og det er dem, der har gjort at vi har kunnet vækste så hurtigt.

Janus Mortensen, ejer af Interiør A/S

Siden opstarten har Interiør A/S investeret massivt i sin online tilstedeværelse og mange nye teknologier er implementeret. I dag har Interiør opbygget en solid online forretning og er blandt de største i branchen.

 

Alene på webshoppen har vi opnået:

  • Trecifret millionomsætning
  • +50.000 nye kunder
  • Øget kundeloyalitet

Skal vi hjælpe dig med digital omstilling?

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.