Menu

Opbygning og drift af din virksomheds e-mail marketing

List Building

En e-mail liste kan være et stærkt værktøj i din markedsføring, der kan bruges til salg. Der er forskellige metoder til at opbygge din e-mail liste og skaffe flere abonnenter. Det kan være ud fra et tilbud, viden eller andre lead magnets. Hvis vi har noget relevant at tilbyde dem på din liste, kan vi konvertere dem til kunder med en god kombination af kampagner og automatiseringer.

Ud over segmentering via købsdata, kan surveys og polls og benyttes til at skabe segmenter, øge relevansen og dermed også kvaliteten af din(e) liste(r).

E-mail kampagner

Vi hjælper dig med at lave e-mail kampagner, der passer til din målgruppe, både med indhold og budskaber, men også til det sted de er i kunderejsen. E-mails er et værktøj, der kan bruges til at fastholde kunder, men også til at tiltrække nye.

Vi laver responsive templates, så indholdet ser godt ud på alle devices. Derudover tilbyder vi A/B splittesting, for at finde de optimale CTA’er og USP’er, og opnå større konverteringer på kampagnerne.

Med andre ord, vi vejleder dig til den størst mulige effekt af dine e-mails.

E-mail automatiseringer

Det er vigtigt at være relevant for målgruppen, og det kan automatiseringer og segmentering sørge for. Automatiseringer og segmentering er især vigtig, hvis man har en webshop, der sælger forskellige slags produkter. Det ultimative mål for automatiseringer, for en webshop, er at få førstegangskøbere til at købe igen og igen.

Når du vil bygge relationer til dine kunder, er automatisering vigtigt. Vi kan opbygge automation for dig, så du får flere relevante leads og skaber værdi for dine nuværende og nye kunder. Ud fra segmenteringer og købsdata kan vi lave automatiseringer ud fra data og dermed være ekstra relevante.

I forbindelse med e-mail marketing kan vi integrere og hjælpe med SMS og Web Push, som en del af jeres marketing strategi.

Systemer vi arbejder med:

Vores Email & Marketing Automation Partnere

Mailchimp Logo 2018 Present (1)

Mailchimp

Heyloyalty Logo Transparent 360X130 (1)

HeyLoyalty

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Ditte Marie Jensen

Her er en kendskaber. Det er Ditte

Client Manager

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.