Om os Priser Kontakt

Et boost uden lige

Interiør A/S gik i 2015 digitalt med webshoppen Interiorshop.dk. Det skete i forbindelse med et generationsskifte, og den nye ejer, Janus Mortensen, ønskede at nå den unge kundegruppe ved at sælge sine designprodukter online. Kombineret med online markedsføring gik det så godt, at virksomhedens omsætning er steget markant.

Udover at det øgede Interiorshop.dk’s omsætning at gå digitalt, har det også skabt en fuldtidsstilling mere hos dem.

“Kendskab har været med helt fra begyndelsen. De var med i planlægningsfasen, og det er dem, der har gjort at vi har kunnet vækste så hurtigt. Vores tætte samarbejde og deres engagement i vores forretning, er nøglen til at det lykkes så hurtigt. De arbejder med shoppen på Google, men kobler nu også andre platforme på, som Pricerunner, Bing og Amazon,” forklarer Janus Mortensen.

 

Interiorshop.dk har også en fysisk butik, hvorfra de sælger deres designvarer, men de vidste at vækst skulle opnåes ved at kombinere den med en online webshop.

 

Med et gensidigt samarbejde er Kendskab hele tiden opdateret på hvad der sker af nyt hos Interiorshop.dk, og kan lave de rigtige handlinger ud fra det.

 

Tendensen var helt klar – jo mere der blev investeret i Google AdWords, des mere omsætning.