Menu

Morgenmøde: Sådan tiltrækker du medarbejdere til din virksomhed

Jobmarkedet er presset, kandidaterne står ikke længere i kø, og der skal mere til end blot en jobannonce, for at skabe opmærksomhed til din virksomhed.

Tilmeld dig vores morgenmøde den 29. august 2024, kl. 8.15-9.45, hvor vi sammen med Martin Brinch Therkelsen fra Revisionshuset Tal og Tanker vil inspirere dig med, hvordan de har haft succes i arbejdet med Employer Branding for at tiltrække og tilknytte medarbejdere til deres virksomhed med digital marketing.

Dato: 29. august 2024

Tidspunkt: kl. 8.15-9.45

Kendskab, Christian 8.s Vej 37 8600 Silkeborg

Program

  • Velkomst og rundstykker
  • Præsentation af Martin Brinch Therkelsen fra Tal og Tanker
  • Fakta om Employer Branding
  • Hvorfor prioriterer Tal og Tanker Employer Branding
  • Hvilken indsats har Tal og Tanker benyttet for at få flere medarbejdere
  • Hvilke resultater har indsatsen givet
  • Sådan kommer du igang med Employer Branding
  • Spørgsmål og netværk

Din vært fra Kendskab

René Poulsen
René Poulsen
Direktør / Partner
Se casen om, hvordan Tal og Tanker har fået succes med Employer Branding Læs mere

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.