Gratis rådgivning

Få inputs til din Black Friday markedsføring …

Black Friday er uden tvivl én af årets mest sorte – men største handelsdage.

Derfor er det vigtigt at du i din Black Friday markedsføring og strategi:

  • får dine tilbud til at skille sig ud fra mængden
  • har fokus på maksimal omsætning – men samtidig indtjening
  • samler data sammen for at bruge data til mersalg og eftersalg

Rådgivning – kvit og frit

Som Dandomain kunde får du (gratis) rådgivning til din Black Friday markedsføring.

Skriv en mail til René fra Kendskab, som vil hjælpe dig med din strategi.

René Poulsen
René Poulsen
Direktør / Partner
Kontakt René her Skriv en mail til René

Sådan fungerer rådgivningen

Dandomain Premium

Guide og tips til den sorte dag

Vi har samlet nogle af vores bedste tips til, hvordan du får det største udbytte ud af din Black Friday markedsføring.

Her er nogle af de vigtigste punkter:

Strategisk forberedelse
Start med at planlægge dine Black Friday-tilbud og kampagner og vælg de mest effektive marketingkanaler

Forberedelse til Black Friday
Når du har det strategiske på plads, skal du få din webshop og dine marketing kampagner klar til Black Friday

Under og efter Black Friday
Når det hele går løs, skal der løbende holdes øje med salget, justeres spends, justeres annoncer, slukkes kampagner mv.

Bonus tips
• Start leadgenerering to måneder før Black Friday
• Tal til ‘urgency’ elementet i dine budskaber
• Brug ikke rabatkoder men justér prisen

Du kan læse vores guide med Black Friday tips her.

Er Black Friday noget for din webshop?

Black Friday E-mail strategi

René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.