Menu

Content Specialist

Er du en skarpsleben storyteller og kommunikatør? Ved du alt om hvordan man afdækker og fortæller den gode historie, så brugerne ledes til handling. Og har du, 100%, styr på, det der, drilske komma?

Det er fedt at være i Kendskab, fordi vi er en bred vifte af dygtige specialister! Jeg ved ikke alt om digital markedsføring — men Kendskab gør. Der er en stor værdi i, at vi samarbejder på tværs af fagområder og kanaler.

Anders, Kendskaber

Dit hjerte banker for godt content i alle tænkelige formater – web, whitepapers, guides, e-bøger, blogindlæg, sociale medier [indsæt selv flere] – og du kan adoptere den rette stil og tone, så den passer til afsenderen. Og modtageren.

Hvis ovenstående får din puls over de 100, så læs videre. Vi søger lige nu en Content Specialist til vores team af specialister i Silkeborg.

Kendskab er et full-service digitalt marketing bureau med speciale i at skabe synlighed og performance på tværs af de digitale kanaler. Vores kunder er ambitiøse B2B- og E-handelsvirksomheder, og der er øget interesse for det vi kan; At hjælpe vores kunder til at nå deres forretningsmæssige mål ved hjælp af digital marketing.

Vi søger endnu en stærk personlighed til holdet – én som kan bidrage til udviklingen af vores bureau og sparre med holdet på det strategiske og udførende plan. Som Content Specialist bliver du medspiller på kundeprojekter og i vores egen markedsføring, sammen med dygtige kollegaer.

 

Dine primære opgaver vil være udtænking og udformning af indhold til:

  • Web
  • Gated Content
  • Kampagner
  • Blogs 
  • Sociale medier
  • E-mails mf.

 

Du har:

  • 2+ års professionel erfaring med content
  • Erfaring med Inbound Marketing 
  • Kendskab til SEO, User Intent og søgeordsanalyser
  • Erfaring med PR og Outreach
  • Erfaring med content-rollen og mulighederne på tværs af digitale kanaler
  • Visuelle evner i opsætningen af dit indhold
  • Erfaring med at arbejde i forskellige CMS’er
  • Erfaring med kundekontakt og evnen til at stille de rette spørgsmål
  • Lysten til befinde dig i en branche i hastig (og konstant) udvikling

 

Du kender muligvis også til:

  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Storybase.com og AnswerThePublic.com



Vi tilbyder:

  • Faglig og personlig udvikling
  • Højt fagligt niveau
  • Stærkt sammenhold og godt kollegaskab
  • Fleksibilitet og frihed under ansvar
  • Et job på fuldtid med tiltrædelse hurtigst muligt – nedsat tid er også en mulighed
  • En lønpakke, som modsvarer din erfaring og dine kvalifikationer


Om Kendskab

Kendskab blev stiftet i 2016 ved en fusion af to bureauer, med hvert sit speciale, og er i dag et full-service digitalt marketing bureau. Vi hjælper virksomheder indenfor bl.a. E-handel, B2B, detailhandel og brands. Vi vil være i front indenfor vores felt, og vil du det samme, passer du godt ind i vores teams.

Vil du være en del af et stærkt og fagligt ambitiøst team? Så send os din ansøgning.

Pssst…. Vis os hvad du kan i din ansøgning. Vedhæft gerne konkrete eksempler på content i forskellige formater – det kan være alt fra webtekster til whitepapers og post på de sociale medier.

Vi indkalder løbende til samtaler, når de rigtige praktikanter er fundet, så send hurtigst muligt din ansøgning vedlagt CV og evt. anbefalinger med emnefeltet “Content Specialist” til job@kendskab.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Jakob Hofman på e-mail jakob@kendskab.dk eller på telefon 60 70 49 41.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.