Menu

E-mail Marketing Specialist

Vores E-mail marketing team mangler endnu en specialist. Har du min. 1-2 års erfaring med E-mail marketing og systemer som f.eks. ActiveCampaign, HeyLoyalty og Mailchimp m. fl., har vi et godt job ledigt.

Kendskab er et full-service digitalt marketing bureau med speciale i at skabe øget digital performance på tværs af de digitale platforme. Vores kunder er ambitiøse B2B og E-handelsvirksomheder, og der er øget interesse for det vi kan; At hjælpe vores kunder til at nå deres forretningsmæssige mål ved hjælp af digital marketing.

Tænker du i digital markedsføring?

Dygtighed og solid faglig indsigt er det, der driver os fremad, som team og som forretning. Med andre ord, vi har fagligheden på plads, og ønsker det samme hos dig – gerne med fremtidsbrillerne på: Du tænker digital markedsføring 2021 – hvad sker der hvor, og hvilken retning skal vi gå i?

Dine primære opgaver

  • Udtænke og eksekvere effektfulde e-mail kampagner og automations
  • Formulere rammende emnelinjer, budskaber og indhold på højt niveau med målgruppen for øje
  • Udtænke og udarbejde grafiske elementer, der understøtter budskaberne
  • Stille de rigtige spørgsmål til udviklere ift. tekniske udfordringer i mailsystemer og tilhørende integrationer
  • Sikre fremdrift på kanalen og i tæt samarbejde med kollegaer og kunderne

Du har

  • 1-2 års erfaring med e-mail markedsføring (systemer, kampagner, flows og segmenter)
  • Erfaring med gamification
  • Erfaring med Inbound marketing, B2B, automatisering, lead scoring
  • Erfaring med E-handel og kunderejser
  • Erfaring med tredjeparts-software som integrerer med (og supplerer) mailsystemer (pop-up-værktøjer, Clerk, Addwish/Helloretail, kundeklubber, gamification-platforme, Zapier mm.)
  • Erfaring med teknoligier som SMS og Web Push
  • Basis HTML/CSS-evner og kan skabe en e-mail, der læses godt på tværs af devices
  • Evnen til at skrive e-mails der konverterer
  • Lysten til udforskning og opdatering i en branche i konstant udvikling
  • Tracking af indsats, løbende vurdere og rapportere på forskellige KPI´er
  • Naturlig teknisk snilde og sherlock holmes-gen ift. at fejlfinde og troubleshoote
  • Godt overblik, strategisk forståelse for brugen af e-mailmarketing i kunders samlede digitale marketingmix
  • Flair for at tale med kunder og formidle i et forståeligt sprog

Vi søger endnu en stærk personlighed til holdet, én som kan bidrage til udviklingen af vores bureau og sparre med holdet på det strategiske og udførende plan, så Kendskab fortsat vil være et fedt sted at arbejde og være kunde.

Vi tilbyder

  • Et spændende job med solide udfordringer (på den positive måde)
  • En karriere med gode udviklingsmuligheder
  • De sødeste og dygtigste online marketing kollegaer
  • Fleksibilitet og frihed under ansvar
  • Lækker frokostordning
  • Et job på fuld tid – deltid er også en mulighed
  • Tiltrædelse i januar eller hurtigst muligt
  • En lønpakke, som modsvarer din erfaring og dine kvalifikationer

Om Kendskab

Kendskab blev stiftet i 2016 ved en fusion af to bureauer, med hver sit speciale, og er i dag et full-service digitalt marketing bureau. Vi hjælper virksomheder indenfor bl.a. E-handel, B2B, detailhandel og brands. Vi vil være i front indenfor vores felt, og vil du det samme, passer du godt ind i vores teams.

Vil du være en del af et stærkt og fagligt ambitiøst team? Send din ansøgning til job@kendskab.dk.

Har du spørgsmål til jobbet, så kontakt Jakob Hofman på jakob@kendskab.dk eller på 60 70 49 41.

Jakob Hofman

Her er en kendskaber. Det er Jakob

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Er du vores E-mail Marketing Specialist?

Har du spørgsmål til stillingen, udfyld da blot formularen, så vender vi tilbage til dig.

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.