Menu

Google Ads specialist

Er du erfaren Google Ads specialist, eller drømmer du om at specialisere dig i kanalen på fuld tid, og sammen med nogle af landets dygtigste specialister, så er du måske dén kommende Kendskaber vi leder efter.

Profilen vi søger

Vi leder endnu en stærk personlighed til vores team, én som kan bidrage til den positive vækst og udvikling af vores bureau. Dygtighed og solid faglig indsigt er det, der driver os fremad, som team og som forretning. Med andre ord, vi har høje ambitioner og fagligheden på plads, og vi forventer det samme fra dig. Du har fokus på både tal og tanker, hvilket betyder at du kan udtænke strategier, men også udarbejde budgetter og analysere på tallene. Du sidder allerede i en funktion som Google Ads specialist, enten i bureau eller inhouse. Det kan også være du sidder i en rolle som eks. Ecommerce Manager og drømmer om at dedikere dig fuldt ud til Google Ads.

 

Dine primære opgaver

  • Ansvaret for egen kundeportefølje og direkte kommunikation med kunderne
  • Udtænke og eksekvere effektive Google Ads kampagner i samarbejde med kunderne
  • Månedlig rapportering til kunderne og dit team – hvordan går det, hvad kan vi gøre bedre og hvilke muligheder har vi fremadrettet
  • Deltage i kundemøder og faglige teammøder
  • Undervise og rådgive kunder, som har inhouse marketing

 

Du har derfor

  • Min. 2 års erfaring med Google Ads
  • God forståelse for forretning og økonomi
  • God til at kommunikere på skrift og tale
  • Strategisk viden for hvordan “din kanal” sættes i spil på forskellige kunderejser og kundetyper, som Ecommerce og B2B-virksomheder
  • Erfaring med at bruge data til rapportering og optimering
  • En naturlig nysgerrighed på hvad der sker i branchen lige nu

 

Du er også helt hjemme i

  • Google Ads Editor
  • Google Shopping
  • Google Merchant Center
  • Målgrupper og Remarketing
  • Google Analytics

Det er en fordel, hvis du har:

  • Erfaring med annoncering på YouTube og Display

 

Hvem er Kendskab så?

Kendskab er et full-service digitalt marketing bureau med speciale i at skabe digital performance på tværs af de digitale platforme. Vores kunder er ambitiøse B2B og E-handelsvirksomheder.

Læs mere om Kendskab som arbejdsplads her: https://kendskab.dk/karriere/

Her kan du læse vores manifest og se holdet af dygtige Kendskabere: https://kendskab.dk/om-os/

 

Sådan sender du din ansøgning

Vi indkalder løbende til samtaler, så send hurtigst muligt din ansøgning vedlagt CV og evt. anbefalinger med emnefeltet “Google Ads specialist” til job@kendskab.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Jakob Hofman på e-mail jakob@kendskab.dk eller på telefon 60 70 49 41.

Hvorfor vælge Kendskab?

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Tine Kaasgaard

Her er en kendskaber. Det er Tine

Head of e-mail og projektleder

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.