Menu

Slay med dine SoMe skills – vi leder efter dig!

Er du very mindful, very demure i din tilgang til SoMe-indhold – eller tør du være lidt brat? Hos Kendskab leder vi efter en kreativ specialist, der kan kombinere attitude med strategi og skabe kampagner, der gør indtryk.

Hvem er du?

  • Du gnider dig selv i hænderne, når du modtager et nyhedsbrev med de nyeste ændringer i Metas annoncekonto.
  • Du smiler, når en kollega prikker dig på skulderen, fordi vedkommende har brug for dit input, og du må rykke din nuværende opgave.
  • Du leger til dagligt med prompting og er vildt nysgerrig på AI-udviklingen.

Hos Kendskab har vi fødderne solidt plantet i den jyske muld, og omgangstonen er uformel. Vi har et stærkt sammenhold i de individuelle teams, og vi har et godt tværfagligt samarbejde. Vi tror nemlig på, at du skal bruge din energi dér, hvor din passion ligger, og det stræber vi efter i vores hverdag. Vil du arbejde passioneret sammen med os?

 

I rollen som Social Ads Specialist skal du

  • Udtænke og eksekvere effektive SoMe-kampagner i samarbejde med dine kunder.
  • Have ansvaret for egen kundeportefølje og direkte kommunikation med kunderne.
  • Udarbejde månedlig rapportering til kunden eller dit team.

 

Det får du hos os

Hos Kendskab tilbyder vi et fuldtidsjob med tiltrædelse hurtigst muligt og en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Du bliver en del af et stærkt kollegialt fællesskab, hvor vi arrangerer fire årlige personalearrangementer. Vi værdsætter fleksibilitet og frihed under ansvar, og derfor har du også mulighed for at arbejde hjemmefra to gange om ugen. Som prikken over i’et er der mulighed for at tilmelde sig en lækker frokostordning fra Sunset.

Din erfaring og kompetencer:

  • Min. 2 års erfaring med Meta-annoncering.
  • En naturlig interesse i sociale medier generelt – også organiske virkemidler.
  • Erfaring med at skabe grafik i Canva, og;
  • Videoredigering i CapCut eller lignende.
  • Strategisk viden om, hvordan “din kanal” sættes i spil på kunderejsen.
  • Erfaring med at bruge kampagne-data til rapportering og optimering.
  • Intet problem med at tale og skrive dansk samt læse engelsk.

 

Du er helt hjemme i

  • Meta Business Suite
  • Canva
  • CapCut eller lignende videoredigerings-værktøjer

 

Følgende er også en fordel

  • Erfaring med annoncering på Pinterest
  • Erfaring med e-handel

 

Hvem er Kendskab?

Kendskab er et full-service digitalt marketingbureau med speciale i at skabe digital performance på tværs af digitale platforme. Vores kunder er ambitiøse B2B- og e-handelsvirksomheder.

Læs mere om Kendskab som arbejdsplads her:
https://kendskab.dk/karriere/

Her kan du læse vores manifest og se holdet af dygtige Kendskabere:
https://kendskab.dk/om-os/

 

Sådan sender du din ansøgning

Vi indkalder løbende til samtaler, så send hurtigst muligt din ansøgning vedlagt CV og evt. anbefalinger med emnefeltet “Social Ads Specialist” til job@kendskab.dk.

 

 

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Jakob Hofman på e-mail job@kendskab.dk eller på telefon 60 70 49 41.

 

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.