Menu

Digital markedsføring med fokus på kunderejsen

Vi hjælper dig med synlighed, trafik, handling og fastholdelse, baseret på en digital strategi, som understøtter hele kunderejsen. Og du er med hele vejen med vores proces og tilgang.

SEE

Få dine kunder til at se dig

THINK

Få dine kunder til at tænke på dig

DO

Få dine kunder til at købe af dig

CARE

Få dine kunder til at blive ambassadører

Kendskab flow diagram

1. Strategi, mål og budget

Vi lytter, stiller de rigtige spørgsmål og hjælper dig med at træffe de rette valg. Vi vil gerne mødes, udfordre og udfordres. For sammen finder vi svarene, definerer målet og laver en foreløbig strategi med udgangspunkt i dit budget.

2. Vi sætter i gang

Vi foretrækker at starte med en opstartsworkshop. Vi samler et hold af specialister, så vi kan kigge hinanden i øjnene og lære hinanden, forretningen og målgruppen at kende.

Det er her vi kommer et spadestik dybere, får de gode idéer og sætter konkrete handlinger på.

3. Opfølging, opfølgning, opfølgning

Vi løber derudaf, følger op og justerer. Det er sådan vi sikrer det gode samarbejde og de bedste resultater for dig og os.

Hos Kendskab får du et tæt samarbejde med alle specialister i dit team. For nogen kan det være overvældende, for vi engagerer os alle i din forretning. Ikke desto mindre er det vigtigt, at vi alle har en hånd på kogepladen og forstår udfordringerne, så vi sammen kan udtænke løsningerne.

Så er vejen banet. Til et stærkt samarbejde og fælles gejst for din digitale markedsføring!

Nicoline Svendgaard

Her er en kendskaber. Det er Nicoline

Google Ads specialist

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.