Masterclass: Sammenhæng og fælles retning med 3x3-modellen

Masterclassen er til dig, der har ansvaret for markedsføring, ledelse eller udvikling i en virksomhed – og som savner struktur, retning og bedre samarbejde på tværs.

Mange arbejder uden mål og planer og uden et fælles billede af, hvordan forretning, marketing og salg spiller sammen. Det skaber usikkerhed, flaskehalse og spildte kræfter i hverdagen.

3x3 er en enkel og effektiv model, udviklet til SMV’er. Den skaber tydelig sammenhæng, hjælper jer med at prioritere og giver et fælles udgangspunkt, der holder.

I denne gratis masterclass lærer du hvordan:

  • Du får overblik med 3x3
  • Du arbejder med plan, prioritering og ejerskab
  • Du skaber fælles retning uden at starte forfra hver gang

Det her er ikke bare en model. Det er en konkret tilgang, du kan implementere med det samme.

Masterclass - 30 min.

Dine eksperter

Masterclassen er lavet af Jakob og Casper, der til daglig rådgiver og driver teamsamarbejder med en række ambitiøse B2B-virksomheder og e-com brands. De har fokus på at skabe sammenhængg og fælles retning fra forretningen, til mrketing og salg. Med solid forretningsforståelse brænder de for at gøre komplekse emner omkring forretningsudvikling anvendelige.

 

Jakob Hofman
Jakob Hofman
Direktør / Partner
Casper Frank Lauritsen
Casper Frank Lauritsen
Client manager
Plus Ligmed
Kontakt os gerne direkte, hvis du har spørgsmål til emnet eller kunne tænke dig sparing på området. Kontakt os direkte

Googlepartnerlogo
MSA Partner Badge 2021
Datafeedwatch Partnerbadge
Partner Badge Leadinfo
Klaviyo Partner Badge
Casper Frank Lauritsen

Her er en kendskaber. Det er Casper

Client manager

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.