Menu

Hvem er vi så?

Vi er Kendskabere – propfyldte med erfaring og dedikation

Kendskab blev stiftet i 2016 ved en fusion af to bureauer, med hver sit speciale, og er i dag et full-service digitalt marketing bureau. Vi hjælper virksomheder indenfor bl.a. E-handel, B2B, detailhandel og brands med digital markedsføring. Vil du lære os bedre at kende, så invitér dig selv – vi serverer en inspirerende kop kaffe.

Bliv klogere på vores kultur og holdninger.

Læs vores manifest
Kendskab logovæg

Anders Gerlev Hansen

Anders Gerlev Hansen

Head of SEO

Anders er ansvarlig for måden vi arbejder med SEO hos Kendskab, herunder at sikre de indsatser der bliver lavet er med til at supplere den overordnede strategi, der er lagt for din forretning. Med en holistisk tilgang til SEO, sørger Anders for at SEO-strategien skaber synlighed for din hjemmeside og følger Googles retningslinjer.

60 40 03 76

Anne Bruus

Anne Bruus

SEO specialist

Anne er erfaren SEO Specialist med flair for det skrevne sprog. Før Kendskab var Anne ansat i en stor nordisk webshop, hvor fokus lå på content og organisk trafik. Hendes fokus er godt indhold og den gode historie, som kunderne søger efter. Anne elsker at følge kundernes individuelle rejse og vide, at de rykker sig i den rigtige retning. Annes stærke sider er teknisk SEO, søgeordsanalyser, struktureret data og content.

60 40 03 75

Anders Halkier

Anders Halkier

Videograf

Med øje for den gode historie, visuel æstetik og evnen til at danne en tryg ramme igennem hele forløbet, er Anders det centrale omdrejningspunkt, når Kendskab skal producere video. Med erfaring i mediebranchen fra DR, TV2 og diverse reklamebureauer, har Anders styrker indenfor både planlægning, konceptudvikling, optagelse, redigering og distribution, der kommer Kendskabs kunder til gode, når der skal produceres video content.

60 40 03 66

Ditte Jensen

Ditte Jensen

Kontorassistent

Ditte er kontorets blæksprutte, der hjælper Kendskab med at holde styr på alt det praktiske og administrative. Hun arbejder med fakturering, ressourceplanlægning og receptionsarbejde. Ditte har et godt overblik, en stærk ordenssans og sørger for at både medarbejdere og kunder føler sig hjemme. 

70 70 10 02

Ditte Marie Jensen

Ditte Marie Jensen

Google Ads specialist

Ditte Marie har mange års erfaring med Google Ads og har arbejdet med omfattende kampagner for små og store virksomheder. Hun arbejder meget strategisk omkring målgrupper og budskaber. Ditte Maries kompetencer dækker over Google Ads, Google Analytics, Google Shopping, Google Display og YouTube annoncering.

60 40 03 67

Jakob Hofman Pedersen

Jakob Hofman Pedersen

Direktør / Partner

Jakob er direktør og medstifter i Kendskab. Han har mange års erfaring, strategisk og praktisk viden om digital markedsføring på tværs af brancher og forretningsområder. Udover at drive Kendskab, fokuserer Jakob på at Kendskab løbende udvikler nye kompetencer og forretningsområder.

60 70 49 41

Jesper Knudsen

Jesper Knudsen

Head of Google Ads

Jesper har arbejdet med Google Ads i mange år og er en teknisk stærk specialist. Han har en tidligere tilværelse som selvstændig, som også har givet ham en dyb forståelse for forretning og købmandsskab. Jespers kompetencer dækker over teknisk Google Ads, programmering, automation, XML, feeds, scripts og Google Tag Manager.

60 40 03 72

Jonatan Isachsen

Jonatan Isachsen

Email og Marketing Automation Specialist

Jonatan er vores skarpe E-mail og Marketing Automation Specialist, der angriber enhver opgave med ildhu. Med bl.a. erfaring som Marketingansvarlig hos Newtronic og en Master fra Aarhus Universitet, skræddersyr Jonatan løsninger der passer til din virksomheds behov. 

60 40 03 70

Kristian Nørgaard

Kristian Nørgaard

Google Ads specialist

Kristian er Google Ads specialist og holder sig konstant opdateret på de seneste nye features. Han finder altid muligheder i at effektivisere og forbedre resultaterne og er aldrig bange for at implementere og afprøve nye teknologier for kunderne. Kristians kompetencer er Google Ads, Google Analytics, Google Shopping, Google Display og YouTube annoncering.

60 40 03 68

Nanna Kristensen

Nanna Kristensen

PPC Specialist

Nanna har flere års erfaring med digital markedsføring, fra både bureauverdenen og rejsebranchen. Med sit kreative og analytiske mindset, er hun mester i at gøre data håndgribeligt og se nye muligheder. Nanna er humørfyldt og elsker at hjælpe med alt der omhandler betalte annoncer. Skal der bruges grafiske elementer, kan Nanna ligeledes være behjælpsom med dette.

60 40 03 65

Nicoline Svendgaard

Nicoline Svendgaard

Google Ads konsulent

Med højt humør bruger Nicoline sin baggrund inden for kommunikation, en professionsbachelor inden for e-handel og erfaring fra bureauverdenen, til at finde den bedste individuelle løsning. Nicolines kompetencer dækker over Google Ads, Google Analytics, Google Shopping, Google Display, Google Tag Manager og Gamification.

60 40 03 79

René Poulsen

René Poulsen

Direktør / Partner

René er direktør og medstifter i Kendskab. Han har mange års erfaring, strategisk og praktisk viden om digital markedsføring på tværs af brancher og forretningsområder. Udover at drive Kendskab, fokuserer René på det løbende samarbejde med vores strategiske partnere og netværk. 

31 68 12 34

Sandra Birkefeldt

Sandra Birkefeldt

Online marketing konsulent

Sandras er vores digitale SoMe wizard der med stærk hånd og sans for sociale medier, især tager styringen på Facebook og Instagram annoncering. Med en uddannelse som Multimediedesigner, får Sandra også grafiske styrker i spil, når der skal udarbejdes grafik til annoncer.

60 40 03 71

Susanne Meldgaard

Susanne Meldgaard

SEO specialist

Susanne er SEO specialist og ved hvor vigtigt samarbejdet og den gode dialog med kunderne er, så man er sammen om at skabe gode placeringer på Google. Susanne har en analyserende tilgang, hvor hun bruger sine kompetencer inden for tekniske analyser, søgeordsanalyser, Google Tag Manager og onsite optimering.

60 40 03 73

Tine Kaasgaard

Tine Kaasgaard

Head of e-mail og projektleder

Tine er vores E-mail marketing specialist. Hun har mange års erfaring fra brancher, hvor markedsføring via e-mail er afgørende for succes. Tine er samtidig koordinator på tværs af kanaler for flere af Kendskabs kunder. Hendes kompetencer dækker over E-mail, Web Push, SMS, Gamification og grafisk design.

60 40 03 78

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.