Menu

Bliv klogere på vores kultur og holdninger.

Læs vores manifest
Kendskab logovæg

Kendskaberne

Anders Gerlev Hansen

Anders Gerlev Hansen

Head of SEO

Spørg mig om:

  • SEO strategi
  • Teknisk SEO
  • Konverteringsoptimering

60 40 03 76

Anne Bruus

Anne Bruus

Content specialist

Spørg mig om:

  • Content- og SEO strategi
  • E-mail og Copywriting
  • Vidensuniverser

60 40 03 75

Anders Halkier

Anders Halkier

Videograf

Spørg mig om:

  • Video Strategi
  • Video Genrer
  • Video Produktion

60 40 03 66

Ditte Jensen

Ditte Jensen

Office Manager

Spørg mig om:

  • Administration
  • Koordinering
  • Fakturering

70 70 10 02

Ditte Marie Jensen

Ditte Marie Sandegaard

Client Manager

Spørg mig om:

  • Google Ads
  • Google Display
  • Youtube Ads

60 40 03 67

Jakob Hofman

Jakob Hofman

Direktør / Partner

Spørg mig om:

  • Kendskabs tilgang
  • Kendskabs ydelser og kompetencer
  • Marketing- og digital strategi

60 70 49 41

Jeanette Til Web

Jeanette Brandt

Social Ads Specialist

Spørg mig om:

  • Organisk strategi på sociale medier
  • Facebook Ads
  • Pinterest

60 40 03 77

Jesper Knudsen

Jesper Knudsen

Head of Google Ads

Spørg mig om:

  • Google Ads
  • Performance Max
  • Youtube Ads

60 40 03 72

Jonatan Isachsen

Jonatan Isachsen

Client Manager

Spørg mig om:

  • Hvordan det er at være kunde hos Kendskab
  • E-mail & Marketing Automation
  • B2B Leadgenerering

60 40 03 70

Katrine Til Web

Katrine Bjerg Pedersen

Social Ads specialist

Spørg mig om:

  • Organisk content/strategi på sociale medier
  • Facebook Ads
  • Influencer marketing

(På barsel)

60 40 03 77

Nanna Kristensen

Nanna Kristensen

Head of Social Ads

Spørg mig om:

  • Facebook Ads
  • Youtube Ads
  • Google Ads

60 40 03 65

Nicoline Svendgaard

Nicoline Svendgaard

Google Ads specialist

Spørg mig om:

  • Google Ads
  • Performance Max 
  • Grafik

60 40 03 79

René Poulsen

René Poulsen

Direktør / Partner

Spørg mig om:

  • Strategiske partnerskaber
  • Marketing- og digital strategi
  • Budgetter og målsætninger

31 68 12 34

Sandra Birkefeldt

Sandra Birkefeldt

Social Ads specialist

Spørg mig om:

  • Pinterest
  • Facebook Ads
  • LinkedIn Ads

60 40 03 71

Susanne Meldgaard

Susanne Meldgaard

SEO specialist

Spørg mig om:

  • Teknisk SEO
  • Produktoptimering
  • Hjemmesidestruktur

60 40 03 73

Thomas Om Os (1)

Thomas Vedel

SEM specialist

Spørg mig om:

  • Betalte annoncer på Google
  • Organisk synlighed på Google
  • Synergier mellem Google Ads og SEO

60 40 03 40

Tine Kaasgaard

Tine Kaasgaard

COO

Spørg mig om:

  • Trivsel
  • Interne arbejdsgange
  • Kendskabs Kultur

60 40 03 78

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.