Kendskaberne

Anders Gerlev Hansen

Anders Gerlev Herstrøm

Head of SEO

Spørg mig om:

  • SEO strategi
  • Teknisk SEO
  • Konverteringsoptimering

60 40 03 76

Anders Halkier

Anders Halkier

Content creator

Spørg mig om:

  • Content Strategi
  • Content Typer
  • Video Produktion

60 40 03 66

Billede mangler

Casper Frank Lauritsen

Client manager

Spørg mig om:

  • Kreative kampagneidéer
  • Dataanalyse og performance-optimering
  • Indhold, der engagerer og skaber værdi

60 40 03 74

Ditte Jensen

Ditte Jensen

Office Manager

Spørg mig om:

  • Administration
  • Koordinering
  • Fakturering

70 70 10 02

Jakob Hofman

Jakob Hofman

Direktør / Partner

Spørg mig om:

  • Kendskabs tilgang
  • Kendskabs ydelser og kompetencer
  • Marketing- og digital strategi

60 70 49 41

Jesper Knudsen

Jesper Knudsen

Head of Google Ads

Spørg mig om:

  • Google Ads
  • Performance Max
  • Youtube Ads

60 40 03 72

René Poulsen

René Poulsen

Direktør / Partner

Spørg mig om:

  • Strategiske partnerskaber
  • Marketing- og digital strategi
  • Budgetter og målsætninger

31 68 12 34

Thomas Vedel

Thomas Vedel

SEM specialist

Spørg mig om:

  • Betalte annoncer på Google
  • Organisk synlighed på Google
  • Synergier mellem Google Ads og SEO

60 40 03 40

Billede mangler

Pernille Nørgaard Winther

Social ads specialist

Spørg mig om:

  • Organisk vækst på sociale medier
  • Content-strategi og planlægning
  • Engagement og community management

60 40 03 75

Billede mangler

Sebastian Dyrgaard

Client manager

Spørg mig om:

  • Marketingstrategi
  • Digital kanaler
  • Sociale medier

60 40 03 71

Bliv klogere på vores kultur og holdninger.

Læs vores manifest
Kendskab logovæg

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.