Menu

En hybrid marketing-model skaber unikke konkurrencefordele for Gastro13

I samarbejde med Gastro13, har Kendskab eksekveret en 360 graders digital strategi med udgangspunkt i kunderejsen og de udfordringer tusinder af virksomheder har i købsprocessen af en frokostordning.

Læs casen

En digital salgsmaskine åbner nye døre for Safco Doors

Historien om Safco Doors, et propfyldt salgsark med relevante kundeemner og et tykkere ordrehæfte.

Læs casen

+4000 henvendelser via en omfattende digital marketingstrategi.

Fra fluevægt til digital sværvægtsmester i hele norden... Med Kendskab i ringhjørnet har Fluenet fået +4000 henvendelser via en omfattende digital marketingstrategi med SEO, et salgsoptimeret vidensunivers, Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads og e-mail marketing.

Læs casen

Google Ads automatisering skaber øget vækst og profit

Plantetorvet.dk investerer i automatiseringer af Google Ads. Indsatsen sikrer automatisk oprettelse og vedligeholdelse af kampagner og budskaber. Resultatet er markant øget relevans, omsætning og afkast.

Læs casen

Digital omstilling giver tocifret millionomsætning – hvert år

I 2015 kickstartede Interiør A/S og Kendskab den digitale omstilling med webshoppen Interiorshop.dk. Siden opstarten har Interiør haft en massiv vækst i totalomsætningen og har fastholdt de høje vækstrater.

Læs casen
Workshop Illu

Vores kunder arbejder typisk indenfor

  • E-handel
  • Handel og produktion
  • Ejendomsudvikling
  • Serviceydelser
  • Turisme
  • Uddannelse
  • Rådgivning

...Din branche er ikke afgørende for om vi er rigtige for dig, eller omvendt – det handler om at vi forstår din forretning, dit publikum og dit marked. Vores erfaring og fremgangsmåde, bygger på netop det. Derfor skal du vælge os på baggrund af vores erfaring, strategiske evner og kompetencer. Og fordi du har set lyset i, at samle dine aktiviteter i ét team, under samme tag. 

Ejerledere

Som ejerleder har du ofte en hektisk hverdag med mange ansvarsområder som strategi, drift, økonomi og personale. Du spiller også en aktiv rolle marketing, hvor du er med til at udvikle strategier, identificere vækstmuligheder, som kan styrke din position på markedet. Vores mission i Kendskab er netop, at gøre livet en smule lettere for dig, når det kommer til de mange marketingindsatser. På baggrund af dit mål, definerer vi strategien, udvælger kanalerne og fordeler budgettet.

Marketingansvarlige

Som marketingansvarlig har du typisk mange hatte. Du leder virksomhedens markedsføringsindsats med ansvar for strategisk planlægning, kampagneudvikling og budgetstyring. Du analyserer markedsdata, identificerer målgrupper og arbejder med branding. Puha – du har nok at se til. Vi er her for at være din ping-pong-partner, men vi er her også for at være de kompetencer og ressourcer du ikke selv har inhouse. Lad os sammen bygge noget godt!

Gode kunder

Safco Logo

Safco Doors

4

Troldtekt

5

Fluenet

13

Impartex

12

CargoKid

Pegani Logo

Pegani

6

Mileage Book

7

417.dk

9

Fraster

10

Billig Camping

Boligform

Boligform

14

Ravendo

15

ByggeBilligt

17

Linå

20

Tal & Tanker

21

Selandia

26

LøkkenKlit

25

Køkkenfornyelse

24

Winther Sport

28

Mille Per Cille

22

Alt til børn

23

Strømberg

30

GrovvareCenteret

29

Stald-Direkte

Bliv klogere på vores metode og fremgangsmåde

Jakob Hofman

Her er en kendskaber. Det er Jakob

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.