Menu

YouTube Annoncering

Med annoncering på YouTube har du mange muligheder for at målrette dit indhold eksempelvis på baggrund af demografi, interesser eller geografi. En anden mulighed er adfærdsbaseret målretning med remarketing lister, så du øger din synlighed overfor overfor kunder, der allerede har vist interesse.

Fordele ved YouTube annoncering

Anders Halkier

YouTube annoncer? Så skal man jo bruge video...

Ja, har du dine egne videoer bruger vi gerne dem, eller producerer videoer for dig. Vi har egen videograf, som gerne hjælper med din video markedsføring – typisk er det nødvendigt at klippe og rette i eksisterende videomateriale, for at det passer i format og længde til YouTube annoncering.

De forskellige video formater for YouTube annoncering er:

  • In-stream annoncer (skippable): Video-annoncer som kan springes over efter 5 sekunder.
  • In-stream annoncer (non-skippable): Video-annoncer, som varer op til 15 sekunder og ikke kan springes over.
  • Bumper annoncer: Maks. 6 sekunder video, som ikke kan springes over.
  • In-feed annoncer: Videoer som kun vises på YouTube og afspilles på din YouTube-side.
  • Outstream annoncer: Video-annoncer, som vises udenfor YouTube.

Vi hjælper dig gerne med at vælge de rigtige formater og video-længder, samt klippe dit materiale til, så du har de rigtige annoncer, der opnår dine mål for annonceringen.

Skal vi tale om dine YouTube annoncer?

Vores Google Ads specialister står klar til at hjælpe dig med alt fra idégenerering til eksekvering af dine YouTube annoncer og sammen med vores videograf, sikre at vi viser gode, relevante videoer til din målgruppe. Vores mål er at gøre det så nemt for dig, at du blot skal "trykke play".

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Jesper Knudsen

Her er en kendskaber. Det er Jesper

Head of Google Ads

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.