Menu

Snapchat Ads

Når vi snakker annoncering på SnapChat kan du få flere visninger af dit indhold samt øge rækkevidden på din målgruppe. Snapchat er en snæver målgruppe, hvorfor det er vigtigt, at du vurderer om det er noget for lige præcis din virksomhed – og det hjælper Kendskab dig gerne med at fastlægge. En af de mest målbare resultater du kan opnå gennem Snapchat er trafik til dit website.

Fordele ved Snapchat Ads

Typer af Snapchat annoncer

Snap Ads: Korte, vertikale videoer, der vises mellem brugernes Stories. Disse videoer kan være op til 10 sekunder lange og inkludere en "Swipe Up" -funktion, der fører brugeren direkte til en bestemt destination, f.eks. en hjemmeside eller en app-butik.

Story Ads: Annoncer, der vises mellem brugernes personlige Stories. Disse annoncer kan bestå af en serie af billeder eller videoer og giver virksomheder mulighed for at fortælle en sammenhængende historie for at engagere deres målgruppe.

Filtre og linser: Interaktive effekter, der kan lægges oven på brugernes selfies eller billeder. Disse annoncer giver virksomheder mulighed for at skabe sjove og delbare oplevelser, der spreder deres brand besked på en organisk måde.

Collection Ads: Annoncer, der giver brugerne mulighed for at opdage og købe produkter direkte fra Snapchat-appen. Disse annoncer viser en række produkter i en let navigerbar format.

 

46159205 2114377815260330 627499356215312384 O (1)

Snapchat er blevet en uundværlig platform inden for sociale medier, især blandt de yngre generationer. Med dens unikke funktioner som Stories, filtre og augmented reality-effekter tiltrækker Snapchat dagligt millioner af brugere verden over. For virksomheder er det at nå ud til denne store og engagerede brugerbase afgørende, og Snapchat-annoncer er en af de mest effektive måder at gøre det på.

Tips til effektiv brug af Snapchat-annoncer

Skab indhold, der passer til platformen: Gør brug af Snapchats unikke funktioner som filtre, linser og vertikale videoer for at skabe indhold, der føles naturligt for brugerne.

Vær kreativ: Tænk ud af boksen og skab annoncer, der skiller sig ud fra mængden og fanger brugernes opmærksomhed.

Målret din målgruppe: Brug Snapchat's målretningsoptioner til at nå ud til de rette mennesker på det rette tidspunkt med det rette budskab.

Test og optimerer løbende: Brug data til at evaluere ydeevnen af dine annoncer og foretag løbende justeringer for at forbedre dine resultater.

I dagens digitale landskab er det afgørende for virksomheder at være til stede på sociale medieplatforme som Snapchat for at nå ud til deres målgruppe på en effektiv måde. Ved at udnytte Snapchat-annoncerets kreative potentiale kan virksomheder skabe meningsfulde forbindelser med deres målgruppe og øge deres brandbevidsthed og salg på en måde, der skiller sig ud fra konkurrencen.

 

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Tine Kaasgaard

Her er en kendskaber. Det er Tine

Client Manager

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.