Har man kontrol over en Advantage+ Shopping kampagne?

Jakob Hofman

Advantage+ Shopping kampagner er blevet en central del af mange virksomheders digitale marketingstrategi. Men spørgsmålet er, hvor meget kontrol har virksomheder egentlig over disse kampagner?

Advantage+ Shopping kampagner er blevet en central del af mange virksomheders digitale marketingstrategi. Med deres evne til at nå ud til en bredere målgruppe og øge synligheden af produkter og tjenester på tværs af Meta-platformene har disse kampagner tiltrukket opmærksomhed fra virksomheder i alle størrelser.

Remarketing Cap
En af de vigtigste faktorer, der påvirker graden af kontrol over Advantage+ Shopping kampagner, er remarketing begrænsninger. Remarketing cap er en funktion, der begrænser antallet af gange, en bruger kan blive målrettet med reklamer baseret på deres tidligere interaktioner med et websted eller en app. Dette kan være en kilde til frustration for virksomheder, da det kan begrænse deres evne til at nå ud til potentielle kunder, der tidligere har vist interesse for deres produkter eller tjenester.

Remarketing Målgrupper
Selvom remarketing cap kan begrænse antallet af gange, en bruger kan blive målrettet med reklamer, er det stadig muligt at udnytte remarketing målgrupper til at målrette specifikke segmenter af ens publikum. Ved at oprette målrettede remarketing målgrupper baseret på brugernes adfærd og interesser kan virksomheder maksimere effektiviteten af deres Advantage+ Shopping kampagner og øge sandsynligheden for at konvertere disse brugere til kunder.

Samlet set er Advantage+ Shopping-kampagner en kraftfuld ressource i virksomheders digitale marketingstrategi, og mens der er visse begrænsninger og udfordringer, kan en intelligent tilgang til målretning og segmentering hjælpe virksomheder med at opnå succes med deres kampagner.

 

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.