E-mail Marketing specialist – fuldtid

Er du en detaljeorienteret profil med grafisk flair, en veludviklet logisk sans og en nørd i maven? Og vil du være med til at skabe stærke e-mailindsatser for vores kunder?

Hos Kendskab leder vi efter endnu en dygtig specialist, der kan udvikle kreative kampagner, optimere kunderejser og styrke vores kunders digitale resultater gennem e-mailmarketing, retention og marketing automation.

Hvad du kommer til at arbejde med

  • Udtænke, udvikle og eksekvere e-mailkampagner og automations - primært i Klaviyo
  • Skrive fængende emnelinjer, relevante budskaber og konverterende e-mailtekster
  • Sikre visuel kvalitet i kampagner – du har blik for grafisk opsætning
  • Rådgive og sparre med kunder om strategi, flows og segmentering
  • Skabe kampagner og flows med forretningsmål og kunderejser for øje
  • Følge op på performance og løbende optimere på baggrund af data
  • Sikre, at tekniske opsætninger og integrationer fungerer som de skal (med støtte fra specialister ved behov)


Vi forestiller os, at du:

  • Har 1-2 års erfaring med e-mailmarketing, gerne fra en intern marketingafdeling
  • Har erfaring med Klaviyo (ActiveCampaign er en fordel, men ikke et krav)
  • Er stærk i både copywriting og opsætning af grafiske kampagner
  • Har god forretningsforståelse og kan tænke e-mailindsatser ind i en større marketing- og salgsstrategi
  • Har en naturlig strategisk sans og kan koble marketingaktiviteter til forretningsmål
  • Forstår kunderejser og kundernes beslutningsprocesser
  • Kan arbejde struktureret med flows, segmentering og kampagnelogik
  • Trives med kundekontakt og formidler klart og forståeligt
  • Har lyst til at lære og udvikle dig i en branche, som hele tiden flytter sig

Teknisk nørderi er som udgangspunkt ikke det vigtigste – det vigtigste er, at du kan skabe kampagner, der rammer rigtigt i tekst, budskab og visuelt udtryk – altid med kundens forretningsmål i fokus.

 

Vi tilbyder dig

  • En spændende hverdag med faglige udfordringer og udviklingsmuligheder
  • Et team af dygtige kollegaer, der vægter samarbejde og faglig sparring højt
  • Frihed og fleksibilitet
  • Gode rammer for personlig og faglig udvikling i en virksomhed i vækst
  • En arbejdsplads hvor du får lov og hvor det forventes at du tager ansvar
  • Et arbejde med både strategi, eksekvering og udvikling


Sådan søger du

Send din ansøgning og dit CV – gerne med eksempler på kampagner du har arbejdet på – til job@kendskab.dk.

Skriv "E-mail Marketing specialist" i emnefeltet.

Vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jakob Hofman på jakob@kendskab.dk eller telefon 60 70 49 41.

Ægte samarbejde

Vi er et digitalt marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
Jakob Hofman

Her er en kendskaber. Det er Jakob

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.