E-mail Marketing specialist – fuldtid

Er du en detaljeorienteret profil med grafisk flair, en veludviklet logisk sans og en nørd i maven? Og vil du være med til at skabe stærke e-mailindsatser for vores kunder?

Hos Kendskab leder vi efter endnu en dygtig specialist, der kan udvikle kreative kampagner, optimere kunderejser og styrke vores kunders digitale resultater gennem e-mailmarketing, retention og marketing automation.

Hvad du kommer til at arbejde med

  • Udtænke, udvikle og eksekvere e-mailkampagner og automations - primært i Klaviyo
  • Skrive fængende emnelinjer, relevante budskaber og konverterende e-mailtekster
  • Sikre visuel kvalitet i kampagner – du har blik for grafisk opsætning
  • Rådgive og sparre med kunder om strategi, flows og segmentering
  • Skabe kampagner og flows med forretningsmål og kunderejser for øje
  • Følge op på performance og løbende optimere på baggrund af data
  • Sikre, at tekniske opsætninger og integrationer fungerer som de skal (med støtte fra specialister ved behov)


Vi forestiller os, at du:

  • Har 1-2 års erfaring med e-mailmarketing, gerne fra en intern marketingafdeling
  • Har erfaring med Klaviyo (ActiveCampaign er en fordel, men ikke et krav)
  • Er stærk i både copywriting og opsætning af grafiske kampagner
  • Har god forretningsforståelse og kan tænke e-mailindsatser ind i en større marketing- og salgsstrategi
  • Har en naturlig strategisk sans og kan koble marketingaktiviteter til forretningsmål
  • Forstår kunderejser og kundernes beslutningsprocesser
  • Kan arbejde struktureret med flows, segmentering og kampagnelogik
  • Trives med kundekontakt og formidler klart og forståeligt
  • Har lyst til at lære og udvikle dig i en branche, som hele tiden flytter sig

Teknisk nørderi er som udgangspunkt ikke det vigtigste – det vigtigste er, at du kan skabe kampagner, der rammer rigtigt i tekst, budskab og visuelt udtryk – altid med kundens forretningsmål i fokus.

 

Vi tilbyder dig

  • En spændende hverdag med faglige udfordringer og udviklingsmuligheder
  • Et team af dygtige kollegaer, der vægter samarbejde og faglig sparring højt
  • Frihed og fleksibilitet
  • Gode rammer for personlig og faglig udvikling i en virksomhed i vækst
  • En arbejdsplads hvor du får lov og hvor det forventes at du tager ansvar
  • Et arbejde med både strategi, eksekvering og udvikling


Sådan søger du

Send din ansøgning og dit CV – gerne med eksempler på kampagner du har arbejdet på – til job@kendskab.dk.

Skriv "E-mail Marketing specialist" i emnefeltet.

Vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jakob Hofman på jakob@kendskab.dk eller telefon 60 70 49 41.

Manifest

Vi er et digital marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Googlepartnerlogo
MSA Partner Badge 2021
Datafeedwatch Partnerbadge
Partner Badge Leadinfo
Klaviyo Partner Badge
Jakob Hofman

Her er en kendskaber. Det er Jakob

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.