Det er langt fra alle virksomheder, der har en nedskrevet marketingstrategi.

Hos Kendskab oplever vi derudover, at virksomheder langt fra altid samler ledelse, salg og marketing for at udarbejde strategier for forretningen i fællesskab. 

Det er synd, spild af ressourcer og dårligt for din forretning. Det er også et problem, vi kan løse med vores 3x-strategimodel. Modellen findes som en særskilt ydelse og som en del af vores teamsamarbejde.

Med modellen fokuserer vi på, at man i din virksomhed i fremtiden skal træffe beslutninger med afsæt i en nedskrevet strategi. Vi fokuserer også på vigtigheden i at få alle relevante ansvarshavende i virksomheden til at mødes, så de vigtige beslutninger bliver truffet i fællesskab.

Modellen sikrer, at virksomheden fremadrettet involverer alle relevante ansvarshavende i vigtige beslutningsprocesser, til gavn for personale og virksomheden.

Den viden, I tager med videre fra et teamsamarbejde, kan hjælpe jer i mange år fremover.

Fra strategi til forankring

Kendskab tilbyder vores kunder to former for samarbejde. Et kanalsamarbejde er til virksomheder, der har brug for hjælp til deres digtale indsats på én marketingkanal. 

Et teamsamarbejde er til virksomheder, der leder efter en strategisk samarbejdspartner til en indsats fordelt på flere kanaler. 

Ethvert samarbejde med Kendskab starter med et uforpligtende og indledende møde, hvor vi lærer hinanden at kende.

Her gennemfører vi vores ORP-proces for at sikre, at samarbejdet bliver godt og givende for begge parter.

 

Ægte samarbejde

Vi er et digitalt marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.