Første samtale

Når I kontakter Kendskab, fordi I har brug for hjælp med jeres forretning, starter vi med at spørge ind til jeres virksomhed og ønsker.

På den måde får vi en idé om, hvad vi kan hjælpe jer med, og I finder ud af, om I ønsker at samarbejde med os.

Første møde

Når vi mødes første gang, taler vi om, hvilke udfordringer og ambitioner I har, og hvad I ønsker at få ud af et eventuelt samarbejde. Hvis vi aftaler at bevæge os videre i retning af et samarbejde, påbegyndes ORP-processen.

ORP-processen

Kvartalsplanen

Når vi ved, hvad I har brug for, kan vi lægge en konkret plan for samarbejdet.

Et samarbejde med Kendskab deles op i kvartaler, og før vi officielt påbegynder et samarbejde, modtager I den første af potentielt flere kvartalsplaner.

Kvartalsplan

Ægte samarbejde

Vi er et marketingteam med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.