Manifest
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
Plantetorvet.dk investerer i automatiseringer af Google Ads. Indsatsen sikrer automatisk oprettelse og vedligeholdelse af kampagner og budskaber. Resultatet er markant øget relevans, omsætning og afkast.
2020 vs. 2019
2020 vs. 2019
2020 vs. 2019
Plantetorvet.dk blev stiftet i 2003 af jordbrugsteknolog, Bjarne Schou Andersen. Bjarne var forud for sin branche og var den første i plantebranchen til at sælge planter online. Bjarne er en dygtig købmand og har fastholdt sin innovative tilgang til plantehandel – derfor er Plantetorvet i dag ét af danmarks største online havecentre, hvor du kan købe planter online.
På baggrund af målet anbefalede Kendskab at automatisere store dele af Google Ads for at øge antallet af kampagner, hurtigt og effektivt – og samtidig sikre højaktuelle budskaber i annoncerne.
I tæt samarbejde med Plantetorvet, blev der udviklet en strategi og specifikation for den tekniske løsning. Herefter programmerede Kendskab den tekniske løsning, som automatisk opretter og vedligeholder kampagner, søgeord og annoncer. Budskaberne i annoncerne opdateres flere gange dagligt og præsenterer derfor højaktuel information om kategorier og produkter som eks. priser, lagerantal, tilbud og rabatter.
Automatiseringer er den rigtige løsning for Plantetorvet, da sortimentet er stort og salget påvirkes væsentligt på baggrund af sæson, vejr, lagerbeholdning og prissætning.
Med automatisering har vi opnået: