Det lange samarbejde mellem Safco og Kendskab gør, at Kendskab i dag ved rigtig meget om den branche, Safco er en del af. Forståelsen for markedet og kunderne betyder, at Kendskab kan rådgive og vejlede Safco på et meget grundigt niveau.
"Hvor er hullerne i osten? I hvilken retning går tendenserne? De ting skal en strategisk sparringspartner kunne se og engagere sig i. Det har Kendskab igennem mere end 10 år bevist, at de gør," siger Ole Tolderlund.
Netop samarbejdet er enormt vigtigt for Ole Tolderlund, og han fortæller, at eksperterne fra Kendskab har modet til at udfordre og skubbe til det, han selv mener og tror, er det rigtige. Sådan et samarbejde kræver noget af begge parter.
"Du skal turde være åben og invitere mennesker med andre fagligheder ind, hvor det potentielt kan gøre nas. Derfra skal du være tålmodig. Et partnerskab handler om meget mere, end at du den første måned kan få tusind kroner retur for hver krone, du investerer i Google Ads eller SEO. Du skal være indstillet på prøvehandlinger, bump på vejen og dialoger frem og tilbage. Først dér kan det dybe kendskab til hinandens måder at arbejde på opstå, og først dér kan man for alvor flytte sig som virksomhed," siger Ole Tolderlund.
Direktør og partner i Kendskab, Jakob Hofman, fortæller, at det gode samarbejde med Safco fungerer, fordi sparringspartnerne har en aftale om at være ærlige over for hinanden.
"Vi kan godt være uenige, men vi lytter til hinanden, og Ole stoler på fagkundskaben," siger Jakob Hofman.