Safco International As Logo Transparent

Godt bekendtskab - holdbart samarbejde

Safco og Kendskab har arbejdet sammen i mere end 14 år. De har det til fælles, at de er ærlige, når de er uenige. Og det er derfor, samarbejdet fungerer.

Vi ved en masse om døre og fronter, men i det tempo udviklingen går, tror vi på vigtigheden af at omgive sig med mennesker, man kan sparre og holde sig opdateret sammen med.

Ole Tolderlund

Virksomheden Safco, der ligger i Silkeborg, og som leverer kvalitetsdøre og fronter til professionelle og private, har siden 2011 haft et strategisk samarbejde med Kendskab. Kendskab står for Safcos digitale markedsføring og tilstedeværelse, og det er et samarbejde Ole Tolderlund, der ejer og driver Safco, sætter stor pris på.

“Udviklingen er vild, tempoet er højt, og det er umuligt at vide alt om alting. Derfor er du som virksomhed nødt til at have dygtige samarbejdspartnere, hvor åbenheden er til stede og tilliden er stor,” siger Ole Tolderlund.

Ole Tolderlund uddelegerer gerne opgaver til eksperter. Hos Safco har de ikke mulighed for at have en stor markedsføringsafdeling, og Ole Tolderlund er glad for samarbejdet med Kendskab, fordi det giver Safco adgang til alle de eksperter indenfor de forskellige dele af markedsføring, en virksomhed som Safco har brug for.

"Vi ved en masse om døre og fronter, men i det tempo udviklingen går, tror vi på vigtigheden af at omgive os med mennesker, vi kan sparre og holde os opdateret sammen med," siger Ole Tolderlund.

En stærk sparringspartner

Safco International Smilende Ole

Det lange samarbejde mellem Safco og Kendskab gør, at Kendskab i dag ved rigtig meget om den branche, Safco er en del af. Forståelsen for markedet og kunderne betyder, at Kendskab kan rådgive og vejlede Safco på et meget grundigt niveau.

"Hvor er hullerne i osten? I hvilken retning går tendenserne? De ting skal en strategisk sparringspartner kunne se og engagere sig i. Det har Kendskab igennem mere end 10 år bevist, at de gør," siger Ole Tolderlund.

Netop samarbejdet er enormt vigtigt for Ole Tolderlund, og han fortæller, at eksperterne fra Kendskab har modet til at udfordre og skubbe til det, han selv mener og tror, er det rigtige. Sådan et samarbejde kræver noget af begge parter. 

"Du skal turde være åben og invitere mennesker med andre fagligheder ind, hvor det potentielt kan gøre nas. Derfra skal du være tålmodig. Et partnerskab handler om meget mere, end at du den første måned kan få tusind kroner retur for hver krone, du investerer i Google Ads eller SEO. Du skal være indstillet på prøvehandlinger, bump på vejen og dialoger frem og tilbage. Først dér kan det dybe kendskab til hinandens måder at arbejde på opstå, og først dér kan man for alvor flytte sig som virksomhed," siger Ole Tolderlund. 

Direktør og partner i Kendskab, Jakob Hofman, fortæller, at det gode samarbejde med Safco fungerer, fordi sparringspartnerne har en aftale om at være ærlige over for hinanden. 

"Vi kan godt være uenige, men vi lytter til hinanden, og Ole stoler på fagkundskaben," siger Jakob Hofman.

Side om side i al slags vejr

Safco er en fantastisk samarbejdspartner. Ole og resten af holdet lytter til os, og begge parter får noget ud af samarbejdet. Det er det, vi bedst kan lide hos Kendskab.

Jakob Hofman, direktør og partner i Kendskab.

Det modspil, Ole Tolderlund får fra Kendskab, gør ham og Safco i stand til at være mere konkurrencedygtige i en presset detailverden, hvor kunderne i højere og højere grad handler på nettet. Verden er under hurtig og konstant forandring, markederne ændrer sig, og det samme gør kundernes købemønstre. 

"Alt dét kan vi hos Safco ikke have blik for i hverdagen. Det har vi brug for hjælp til. Samtidig har vi som sagt brug for folk, der, udover at være eksperter på deres eget faglige felt, også har blik for vores strategi og forretningsområder," siger Ole Tolderlund. 

Han er glad for, at Safco og Kendskab har holdt fast i samarbejdet gennem årene. Det betyder, at Safco i dag har en samarbejdspartner, der kender virksomheden og markedet godt, og som giver gode råd på de rigtige tidspunkter. For online markedsføring kan være et dyrt bekendtskab, især hvis man rammer forkert. 

"Men finder du den rette samarbejdspartner, som forstår dig og tør udfordre og skubbe til dig, selvom du som ejerleder ofte går rundt og tror, at du er den klogeste på dine produkter - ja så er der gode muligheder for, at din investering er givet godt ud. Det altafgørende er, at forståelsen for hinandens potentialer skal være til stede begge veje, men så er man til gengæld også klædt på til at kunne stå side om side i al slags vejr," siger Ole Tolderlund, og han bakkes op hos Kendskab.

"Safco er en fantastisk samarbejdspartner. Ole og resten af holdet lytter til os, og begge parter får noget ud af samarbejdet. Det er det, vi bedst kan lide hos Kendskab," siger Jakob Hofman.

 

Et åbent og nysgerrigt sind

Safco International Hero

For 20 år siden var alting anderledes end for 10 år siden, som igen var helt anderledes end i dag. Derfor er det for Ole Tolderlund vigtigt at have gode og stabile samarbejder med partnere, han stoler på. 

"Samarbejdet med Kendskab er med årene blevet en kombination af mange ting. Vigtigt, tror jeg, er, at den gængse Safco-medarbejder og den gængse Kendskab’er på flere felter minder om hinanden: Begge er optaget af at gøre en markant forskel for deres kunder, de gør dét, de siger og holder det, de lover. De tør udfordre normalen, tage ansvar og bidrager med go’ energi. Alt sammen værdier, der for mig definerer et godt match – og som med garanti er medvirkende til, at vi har dannet tæt makkerskab så længe," siger Ole Tolderlund. 

 

Om Safco International A/S

Safco International A/S er en dansk familieejet virksomhed grundlagt i 1977. Virksomheden ligger i Silkeborg, hvor der er 500 m² kontor/showroom, samt knap 4000 m² lager og produktion. Virksomhedens afdeling Safco Doors leverer døre til mange typer af byggerier og industrier såsom boligbyggeri, industribyggeri, hoteller, pavilloner mv. Med mere end 40 års erfaring, har Safco opbygget uovertruffen ekspertise og knowhow, hvilket gennem årene har gjort dem til en markedsledende dørleverandør.

Manifest

Vi er et digital marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Google Logo
Microsoft Logo
Dfw Logo
Klaviyo Logo
Leadinfo Logo

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.