Deling af adgange

Hvis du ser denne side, er det fordi en Kendskaber har henvist dig hertil, for at få instruktioner i at dele adgang til et værktøj eller en konto. Her har vi samlet generelle vejledninger for flere værktøjer – du skal naturligvis kun give adgang til de værktøjer, som du har aftalt at dele adgang til.

Hvis du mangler oplysninger for at kunne dele adgang, så kig i mailen fra konsulenten og finder du ikke svaret eller går i stå, så tager du naturligvis bare kontakt til den Kendskaber som har sendt dig hertil.

Tilfoej Gsc Administrator

Google Search Console (GSC)

Deling af adgang til Google Search Console med Kendskab:

  1. Log ind på Google Search Console
  2. Vælg den rigtige ejendom øverst til venstre
  3. Tryk på "Indstillinger" (sidste menupunkt i venstre side).
  4. Tryk på "Brugere og tilladelser"
  5. Tryk på "TILFØJ BRUGER"
  6. Angiv "mcc@kendskab.dk" i tekstfeltet til e-mail
  7. Angiv "Fuld" tilladelse*
  8. Tryk på "TILFØJ"

* Vi siger til, hvis vi har brug for administrator-adgang, f.eks. hvis vi skal flytte din hjemmeside til et nyt domæne.

LinkedIn

Deling af adgang til LinkedIn med Kendskab:

  1. Log ind på din LinkedIn profil
  2. Gå til jeres virksomhedsprofil
  3. Gå til "Indstillinger"
  4. Søg efter den konsulent, som du ønsker at give adgang (vi skal nok fortælle dig hvem)
  5. Vælg "Superadministrator"
  6. Tryk "Gem"
Tilfoej Linkedin Administrator
Admin

Adgang til CMS

I mange tilfælde får vi brug for adgang til dit CMS, f.eks. hvis vi skal arbejde med SEO og optimere kategorier.

Vi vil helst have så lidt adgang som muligt, hvor vi stadig kan udføre vores opgaver. Hellere give os for lidt adgang til at starte med og løbe ind i problemer, end at give os fuld administrator-adgang fra start. Herunder følger nogle generelle råd for forskellige systemer.

Hvis muligt, så sørg for at vi IKKE har adgang til information om dine kunder, f.eks. navn, e-mail og telefonnummer. Hvis vi skal bruge denne information, f.eks. til e-mail eller SMS markedsføring, så spørger vi specifikt efter det. Vi har aldrig brug for dine kunders adresser.

 

DanDomain kunder

Er du DanDomain kunde, så kan du dele adgang ved at gå ind på dit produkt fra kundecenteret og tilføje "mcc@kendskab.dk" som "administrator/udvikler".

 

WordPress

Opret en bruger til "mcc@kendskab.dk" med redaktør-adgang og send os et link til din login-side. Typisk vil det være "[domæne]/wp-admin".

Du behøver ikke sende os kodeordet, det første vi gør, er alligevel at nulstille kodeordet.

Det kan ske at vi har behov for administrator-adgang, afhængigt af hvad vi skal arbejde med. Det kommer eksempelvis på tale hvis vi skal installere eller ændre indstillinger for visse plugins.

 

Salecto

Kontakt Salecto via "csm@salecto.dk" og bed dem oprette en bruger til "mcc@kendskab.dk". Herefter sender Salecto os de nødvendige oplysninger, for at kunne logge ind.

 

Andre systemer

Hvis muligt, så opret en bruger til "mcc@kendskab.dk" og send os et link til hvor vi kan nulstille kodeordet og logge ind.

 

Ingen af ovenstående muligheder fungerer

Som absolut sidste udvej, kan du dele dit login med os. Ring til konsulenten der skal have adgang for nærmere vejledning.

Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.