Deling af adgange

Hvis du ser denne side, er det fordi en Kendskaber har henvist dig hertil, for at få instruktioner i at dele adgang til et værktøj eller en konto. Her har vi samlet generelle vejledninger for flere værktøjer – du skal naturligvis kun give adgang til de værktøjer, som du har aftalt at dele adgang til.

Hvis du mangler oplysninger for at kunne dele adgang, så kig i mailen fra konsulenten og finder du ikke svaret eller går i stå, så tager du naturligvis bare kontakt til den Kendskaber som har sendt dig hertil.

Tilfoej Gsc Administrator

Google Search Console (GSC)

Deling af adgang til Google Search Console med Kendskab:

  1. Log ind på Google Search Console
  2. Vælg den rigtige ejendom øverst til venstre
  3. Tryk på "Indstillinger" (sidste menupunkt i venstre side).
  4. Tryk på "Brugere og tilladelser"
  5. Tryk på "TILFØJ BRUGER"
  6. Angiv "mcc@kendskab.dk" i tekstfeltet til e-mail
  7. Angiv "Fuld" tilladelse*
  8. Tryk på "TILFØJ"

* Vi siger til, hvis vi har brug for administrator-adgang, f.eks. hvis vi skal flytte din hjemmeside til et nyt domæne.

LinkedIn

Deling af adgang til LinkedIn med Kendskab:

  1. Log ind på din LinkedIn profil
  2. Gå til jeres virksomhedsprofil
  3. Gå til "Indstillinger"
  4. Søg efter den konsulent, som du ønsker at give adgang (vi skal nok fortælle dig hvem)
  5. Vælg "Superadministrator"
  6. Tryk "Gem"
Tilfoej Linkedin Administrator
Admin

Adgang til CMS

I mange tilfælde får vi brug for adgang til dit CMS, f.eks. hvis vi skal arbejde med SEO og optimere kategorier.

Vi vil helst have så lidt adgang som muligt, hvor vi stadig kan udføre vores opgaver. Hellere give os for lidt adgang til at starte med og løbe ind i problemer, end at give os fuld administrator-adgang fra start. Herunder følger nogle generelle råd for forskellige systemer.

Hvis muligt, så sørg for at vi IKKE har adgang til information om dine kunder, f.eks. navn, e-mail og telefonnummer. Hvis vi skal bruge denne information, f.eks. til e-mail eller SMS markedsføring, så spørger vi specifikt efter det. Vi har aldrig brug for dine kunders adresser.

 

DanDomain kunder

Er du DanDomain kunde, så kan du dele adgang ved at gå ind på dit produkt fra kundecenteret og tilføje "mcc@kendskab.dk" som "administrator/udvikler".

 

WordPress

Opret en bruger til "mcc@kendskab.dk" med redaktør-adgang og send os et link til din login-side. Typisk vil det være "[domæne]/wp-admin".

Du behøver ikke sende os kodeordet, det første vi gør, er alligevel at nulstille kodeordet.

Det kan ske at vi har behov for administrator-adgang, afhængigt af hvad vi skal arbejde med. Det kommer eksempelvis på tale hvis vi skal installere eller ændre indstillinger for visse plugins.

 

Salecto

Kontakt Salecto via "csm@salecto.dk" og bed dem oprette en bruger til "mcc@kendskab.dk". Herefter sender Salecto os de nødvendige oplysninger, for at kunne logge ind.

 

Andre systemer

Hvis muligt, så opret en bruger til "mcc@kendskab.dk" og send os et link til hvor vi kan nulstille kodeordet og logge ind.

 

Ingen af ovenstående muligheder fungerer

Som absolut sidste udvej, kan du dele dit login med os. Ring til konsulenten der skal have adgang for nærmere vejledning.

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.