E-commerce netværksmøde
Tidspunkt:
8.30 - 10.00 via invitation på Google-Meet
Agenda:
- Kort introduktionsrunde
- Siden sidst, konkret udfordring man søger sparring til, deling af succeshistorie m.v.
- Dagens tema og debat
Tema: Vær tilstede i hele kunderejsen og skab synergi mellem marketingkanalerne
På dette netværksmøde får du inspiration til at skabe en stærkere tilstedeværelse gennem hele kunderejsen. Det er nemlig kun 5 % af din målgruppe, der er i markedet for at købe, så det er vigtigt at trække folk ned gennem kunderejsen.
Vi får besøg af Sebastian Dyrgaard fra Kendskab, som deler konkrete metoder til, hvordan du får dine marketingkanaler til at spille sammen og dermed skaber synergi på tværs af hele kunderejsen.
Du får bl.a. indsigt i:
-
Hvordan du skaber sammenhæng mellem betalt og organisk indsats
-
Hvordan du måler effekten af dine indsatser på tværs af kanaler
-
Hvordan du sikrer, at din marketing understøtter hele kunderejsen – fra første klik til gentagende køb
- … og meget mere
Tilmeld dig vores E-commerce netværksgruppe og få adgang til dette event
Mød dagens oplægsholder
Kendskab ApS
Sebastian Dyrgaard er Client manager hos Kendskab og har det daglige ansvar for optimering og vækst af en fast kundeportefølje af større virksomheder.
Sebastian har mange års erfaring både på bureau og hos nogle af Danmarks største webshops, hvor Sebastian har været dybt involveret i deres succes – lige fra strategiarbejdet til marketingarbejdet.

Flere detaljer om netværksmødet
Hvor foregår det?
Netværksmødet afholdes på Google-Meet via invitation.
Hvor lang tid varer mødet?
Netværksmødet har en varighed på 1 time og 30 minutter.
Hvad koster det?
Det er gratis at deltage i vores netværksmøder, men kræver at du er tilmeldt netværket.
Hvordan får jeg adgang til dette event?
Du skal være en del af vores netværk.