Et godt samarbejde starter med en god samtale
Vi går grundigt til værks, når vi taler med potentielle kunder, fordi vi vil være helt sikre på, at vi kan levere det, I har brug for.
Derfor foregår der også en del arbejde, fra den første dialog med de indledende spørgsmål, over det fysiske møde, til vi i sidste ende indgår en aftale.
-
De indledende spørgsmål
Når du kontakter Kendskab, fordi du er interesseret i et samarbejde, sker det oftest over telefonen, hvor du taler med en af vores kundeansvarlige.
Vi anbefaler, at du på forhånd har overvejet følgende:
- Hvilken af vores samarbejdsformer har I brug for?
- Hvilke mål har I for et eventuelt samarbejde med os?
- Hvad har I mest brug for hjælp til fra vores side?
-
Den første samtale
Vi lytter og er nysgerrige, og vi spørger ind til din forretning, dine behov og dine mål.
Formålet er at afdække, hvilke værktøjer, du benytter dig af, hvilke kanaler, du er til stede på, og hvad du ellers har lavet indtil nu.
Vi spørger også ind til, hvilke mål du har for et eventuelt samarbejde med os i forsøget for at forstå dit udgangspunkt og sikre, at vi er den rette samarbejdspartner. Er det tilfældet, lægger vi et møde i kalenderen.
Det møde foregår ofte fysisk, og med det påbegyndes det, vi kalder for ORP-processen.





