Den branche og verden, e-handels-virksomheder opererer i, bliver mere kompleks og mere konkurrencepræget, som tiden går. 

Der stilles større og større krav til den måde, du driver og præsenterer din forretning på, og hvis du arbejder med e-handel i en eller anden form, er der en god chance for, at vi kan hjælpe dig.

Vi er kort og godt rigtig gode til at samarbejde med virksomheder, fordi vi vægter netop samarbejdet højt, og fordi vores specialister altid går til en opgave med et nysgerrigt sind.

Vi er med hele vejen

Det, Kendskab kan, er at give dig tid. Vi kan overtage dele af, eller hele, virksomhedens marketingindsats, og vi kan være med hele vejen.

Fra strategi, planlægning af budgetter til eksekvering, hvor vi sammen definerer en strategi, vælger de rette kanaler, fordeler budgettet og på den baggrund sætter nogle konkrete mål. 

Med udgangspunkt i et en af vores samarbejdsformer vil vores specialister løse de opgaver, du ellers selv skulle håndtere. Du kan nøjes med at følge med i kvartalsplanen og se, hvad der bliver lavet hvornår. 

Du har købmandsskab og vi har viden, kreativitet og teknologier, som skaber mere forretning. I dag. I morgen. Fremover.

Nye perspektiver

Kendskab er som bureau relevante for virksomheder, der har brug for at få løst konkrete opgaver og for virksomheder, der vil lære at løse nogle marketingopgaver selv, og som generelt gerne vil dygtiggøre sig. 

Hvis du savner ligesindede, du kan sparre med, kan du blive medlem af vores netværksgruppe, der løbende afholder relevante events for blandt andet ejerledere, og du kan lære nyt af vores specialister, der tilbyder forskellige kurser.

Hvis du eksempelvis vil lære mere om, hvordan du kan lægge et mere præcist budget i fremtiden, vil vi meget gerne fortælle dig om vores fokus på dækningsbidragsoptimering (DBO).

Et samarbejde med Kendskab kan med andre ord give dig mere tid, et større netværk og adgang til viden, der kan hjælpe dig og din forretning i fremtiden.

Lyder det som noget for dig?

 

 

Skal vi samarbejde?

Når du samarbejder med Kendskab, tilpasser vi vores indsats til din forretning, og vi påbegynder først et samarbejde, når vi er sikre på, hvad vi kan hjælpe dig med. 

Vores arbejdsprocesser, fra første kontakt til et aktivt samarbejde, skaber de bedste forudsætninger for resultater. 

Følg linket og læs mere om, hvordan vi sikrer et godt samarbejde med vores kunder.

Ægte samarbejde

Vi er et marketingteam med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
Jakob Hofman

Her er en kendskaber. Det er Jakob

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.