B2B Guide: 5 trin til flere salg og mere tid

Driver du en B2B virksomhed?

Med denne guide kan du læse, hvordan du kan få flere salg og mere tid til dig og dine medarbejdere med digital omstilling.

Digital omstilling i din B2B virksomhed

De 5 trin til flere salg og mere tid tager udgangspunkt i en inbound marketing tilgang, hvor din virksomhed kan få adgang til nye leads og kundeemner gennem digital omstilling.

 

B2B guide: 5 trin til mere salg og mere tid

De 5 trin hjælper dig med at blive bedre til målgrupper, indhold, platforme, marketing automation og annoncering. Helt konkret booster du dine digitale færdigheder og lærer, hvordan du kan blive endnu skarpere på:

  • Dine målgrupper ved at udpensle din persona, så du er helt skarp på 1) hvem du vil sælge til og 2) hvem der gerne vil sælges til.
  • Dit indhold som skal udføres med relevante budskaber, der responderer med dine personaer.
  • Dine platforme ved at oprette landingssider som fortæller om dine USP'er, fortæller om dine kunders pains og dit produkts gains.
  • Din marketing automation ved at bygge bro mellem salg og marketing og ikke mindst kvalificere leads fra din annoncering samt formularer på din hjemmeside.
  • Din annoncering ved at målrette mod din persona og personer med bestemte titler, virksomheder, interesser samt retargeting på fx LinkedIn og Facebook.

Download guiden med de 5 trin og kom i gang med digital omstilling herunder 👇

Ægte samarbejde

Vi er et digitalt marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.