Menu

B2B Guide: 5 trin til flere salg og mere tid

Jonatan Isachsen

Driver du en B2B virksomhed?

Med denne guide kan du læse, hvordan du kan få flere salg og mere tid til dig og dine medarbejdere med digital omstilling.

Digital omstilling i din B2B virksomhed

De 5 trin til flere salg og mere tid tager udgangspunkt i en inbound marketing tilgang, hvor din virksomhed kan få adgang til nye leads og kundeemner gennem digital omstilling.

 

B2B guide: 5 trin til mere salg og mere tid

De 5 trin hjælper dig med at blive bedre til målgrupper, indhold, platforme, marketing automation og annoncering. Helt konkret booster du dine digitale færdigheder og lærer, hvordan du kan blive endnu skarpere på:

  • Dine målgrupper ved at udpensle din persona, så du er helt skarp på 1) hvem du vil sælge til og 2) hvem der gerne vil sælges til.
  • Dit indhold som skal udføres med relevante budskaber, der responderer med dine personaer.
  • Dine platforme ved at oprette landingssider som fortæller om dine USP'er, fortæller om dine kunders pains og dit produkts gains.
  • Din marketing automation ved at bygge bro mellem salg og marketing og ikke mindst kvalificere leads fra din annoncering samt formularer på din hjemmeside.
  • Din annoncering ved at målrette mod din persona og personer med bestemte titler, virksomheder, interesser samt retargeting på fx LinkedIn og Facebook.

Download guiden med de 5 trin og kom i gang med digital omstilling herunder 👇

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Jonatan Isachsen

Her er en kendskaber. Det er Jonatan

Client Manager

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.