Metas Promotional Ads

Nanna Kristensen

Meta har nu offentliggjort, at det nu er muligt at kunne sætte rabatkoder på annoncer.  Dette tiltrækker og fastholder kunder ved at tilbyde rabatter og tilbud direkte i deres nyhedsfeed.

Denne nye funktion, som Meta introducerer, guider brugerne gennem købsprocessen ved at tilbyde dem en rabat, der kan hjælpe med at øge konverteringen. Det er en innovativ tilgang, der ikke kun gør det lettere for kunderne at træffe en beslutning, men også for virksomhederne at opnå salg.

Meta tilbyder også påmindelsesannoncer til flere virksomheder. Disse annoncer giver folk mulighed for at tilmelde sig påmindelser og modtage tre notifikationer fra et Instagram-opslag: en dag før begivenheden, 15 minutter før begivenheden og på tidspunktet for begivenheden. Denne funktion gør det lettere for annoncører at engagere deres målgruppe og minde dem om vigtige arrangementer eller tilbud.

Desuden tilføjer Meta historier som en placering for påmindelsesannoncer. Dette åbner op for en ny måde at vække interesse og engagere målgruppen på, hvilket giver annoncørerne flere muligheder for at nå ud til deres potentielle kunder.

I en tid, hvor digital markedsføring bliver stadig vigtigere for virksomheders succes, viser Meta's seneste tiltag deres engagement i at støtte virksomheder med at nå deres målgruppe mere effektivt og øge deres salg. Med disse nye funktioner kan virksomheder forvente at udvide deres rækkevidde og øge deres indflydelse på platformen.

 

Nanna Kristensen

Her er en kendskaber. Det er Nanna

Head of Social Ads

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.