Hvorfor arbejder vi sådan?

ORP-processen og kvartalsplanen er vores måde at sikre, at vi arbejder strategisk fra start til slut. 

Med planen får I fuld indsigt i indsatsområder, mål og prioriteringer, så der ingen tvivl er om, hvad vi laver, hvornår og hvorfor.

I får planen med hjem, og ønsker I at indgå et samarbejde, underskriver vi en formel aftale.

Vi tror på, at de bedste resultater kommer af et grundigt forarbejde, en fælles forståelse og et godt samarbejde, og ORP-processen er det gennemprøvede værktøj, vi bruger for at sikre, at alle parter vil det samme med samarbejdet.

Vi ønsker at være en sparringspartner, der arbejder målrettet for jer, sammen med jer.

ORP-processen kan føre til, at vi indgår et kanalsamarbejde eller et teamsamarbejde.

Vi anbefaler det ene eller det andet baseret på de behov, I præsenterer for os, den viden, vores specialister besidder og en samlet vurdering af, hvad vi mener, er bedst for jer.

Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.