Menu

AccuRanker

Vi bruger meget få værktøjer til sporing af søgeord, vi har prøvet rigtig mange, der findes endnu flere. Det bedste er AccuRanker.

Som SEO bureau har vi brug for at vide, om vores indsats virker. Google og Bing stiller selv værktøjer til rådighed, som er "gode nok", men vil du have præcis data, som opdateres når du har behov for det, så skal du bruge en ranktracker. AccuRanker giver mulighed for at overvåge søgeord på tværs af lande og søgemaskiner og integrerer med rapporteringsløsninger. Det er et avanceret værktøj, med rigtig mange muligheder. Har du brug for noget simpelt til overvågning af en enkelt hjemmeside, med sporing på få søgeord, så er AccuRanker nok ikke det rigtige værktøj. Har du store krav til sporing af søgeord, så er du til gengæld landet det helt rigtige stede.

Læs mere på AccuRanker.com

Vi anbefaler AccuRanker fordi...

AccuRanker er det eneste værktøj til ranktracking, hvor jeg ikke behøver gå på kompromis med noget.

Anders Gerlev Herstrøm, Head of SEO @ Kendskab
  1. Præcis, daglig opdatering af placeringer, på tværs af søgemaskiner og med mulighed valg af lokation
  2. Intelligent segmentering af søgeord efter intent
  3. Stærke værktøjer til filtrering og sortering af søgeord
  4. Rapporter, som giver indsigt i performance
  5. Direkte integration til Google Looker Studio, for nem rapportering med andre kanaler
  6. Danmarks bedste kundeservice

Dig, Kendskab & AccuRanker

Hvordan bruger Kendskab AccuRanker?

Som hovedregel, så tilføjer vi alle søgeord vi arbejder med på din hjemmeside i AccuRanker, så vi kan se om indsatsen virker.

Når vi rapporterer på placeringer, så er det oftest med henvisning til AccuRanker.

Har vi bygget en Google Looker Studio rapport specielt til dig, så kan der indgå placeringer, evt. på udvalgte grupper af søgeord i denne.

Hvad koster AccuRanker hos Kendskab?

Vores standard-løsning er at tilføje dit domæne til vores konto og oprette søgeord her. Denne løsning er væsentligt billigere end hvis du selv skulle købe AccuRanker, fordi vi betaler for en af de store pakker, hvor prisen pr. søgeord er lav. Her har du ikke selv direkte adgang til AccuRanker.

Du kan altid flytte dine søgeord, inklusiv historisk data, til din egen konto, hvis du skifter bureau. Du er ikke låst til Kendskab.

Ønsker du selv adgang til AccuRanker, eller vil spore tusindvis af søgeord, så kan det være en bedre løsning at oprette din egen AccuRanker-konto og betale udenom Kendskab, og dele adgang med os.

Har du din egen AccuRanker-konto, så skal du naturligvis ikke også betale til os.

Yder i support til AccuRanker?

Nej, og det gør vi ikke fordi det er unødvendigt: AccuRankers kundeservice tør vi godt sige er Danmarks bedste.

Det er bare at trykke på "Kontakt support" nederst til venstre, når du er logget ind, så får du lynhurtigt, super skarp og kompetent hjælp.

Anders Gerlev Hansen

Her er en kendskaber. Det er Anders

Head of SEO

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.