Google Partner

Kendskab har været certificeret Google Partner bureau i mere end 10 år og holder sig dagligt opdateret med nyeste muligheder i annonce platformen.

As of 2020, Google Search has a 92% share of the global search engine market. By 2012, it handled more than 3.5 billion searches per day.

Wikipedia

Hos Kendskab har vi alle nødvendige Google Ads certificeringer og opdaterer løbende vores viden med træning, kurser og data fra Google. Men vigtigst af alt, bruger vi egen data og vores egen erfaring til at danne vores egen formel på "succes" med Google Ads.

Vi "blærer" os gerne med ROAS, POAS og alle andre betegnelser men slår også et slag for at vi har styr på en høj optimeringsresultat på tværs af alle kunder, som betyder at kvaliteten og dermed klikpriser er så optimale som muligt. Det er også en del af den gode forretning for vores kunder.

Hos os er det nemlig ikke vigtigst at vores kunder har omsætning – men profit.

Læs mere om at vi er et certificeret Google Partner bureau her.

Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.