Herodesk

Herodesk er en god ven af huset og en rigtig god samarbejdspartner.

Herodesk er et brugervenligt og billigt helpdesk system, som er bygget til mindre og mellemstore webshops.

Helpdesk systemet er integreret direkte med webshoppen, marketingkanaler, e-mail, livechat, messenger mv., således at du kan få et overblik og besvare samtalerne med dine kunder i ét samlet kundeservice system.

Det giver dig mulighed for at kunne bevare overblikket og give en verdensklasse kundeservice samtidig med at Herodesk også kan foretage automatiske handliger på baggrund af AI og indholdet i kundebeskederne.

Primære kompetencer:
Helpdesk er et kundeservice system som samler alle meddelser ét sted.

Jeg har i de sidste 15 år talt med de fleste marketingbureauer, men Kendskab er dét digitale marketing bureau, som jeg med tryghed vil sende mine kunder til.

Anders Eiler

Vi anbefaler Herodesk fordi…

  1. Glade kunder, tiltrækker nye kunder
    Du kan skabe glade kunder ved at imødekomme kundernes henvendelser på en hurtig måde, da alle samtaler er samlet i ét system

  2. Gratis version
    Du kan bruge Herodesk – kvit og frit (med begrænsninger)

  3. Brugervenligt
    Du behøver ikke at være IT nørd for at kunne bruge systemet. Herodesk har udviklet et brugervenligt helpdesk system

Læs mere om Herodesk her.

 

Ønsker du at vide mere?
Kontakt Anders Eiler fra Herodesk på ace@herodesk.io.

Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.