Kundeakademiet

Kundeakademiet forbinder salg og marketing.

Kundeakademiet arbejder med salg og salgstræning. Deres salgstræning er henvendt til virksomheder, hvor der er ansatte, som har et salgsansvar men ikke nødvendigvis ser sig selv som sælgere.

Primære kompetencer:
Salgstræning og mødebooking.

Vi har fulgt Kendskab i mange år og vores principper for at sælge er helt ens

Charlotte Hammerskov

Vi anbefaler Kundeakademiet fordi…

  1. Salg er svært
    De gør salg til en positiv, simpel og konkret process

  2. Binder salg og marketing sammen
    De kan finde salgsmuligheder i marketing og kan få de to (desværre) afdelinger til at tale sammen

  3. Salgstræning og mødebooking
    De tilbyder både mødebooking og salgstræning af jeres salgsafdeling

Læs mere om Kundeakademiet her.

 

Ønsker du at vide mere?
Kontakt Charlotte Koni Hammerskov fra Kundeakademiet på charlotte@excito.dk.

Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.