Leadinfo

Kendskab er partner med Leadinfo, som kan give dit salgsteam mulighed for at sætte personer bag website besøg. Derfor er Leadinfo et stærkt værktøj i forbindelse med marketing og salg.

Kendskab har valgt at tage et af de elementer op, som vi siden coronatiden måske har negligeret en smule. Nemlig det fysiske fremmøde og relationer. 

Tommy Ringgaard Pedersen

Leadinfo er et software som du kan bruge til marketing og salg. Med den unikke trackingkode kode kan du se følgende:

  • Hvilke firmaer besøger din websitet?
  • Hvilke kanaler dine besøgende kommer fra
  • Hvordan navigerer de på websitet?

 

Ved at benytte software fra Leadinfo kan vi opsætte et automatisk setup, sender relevante leads fra websitet direkte til dig eller dine sælgere. Leads som allerede har interesse i dig og dine produkter.

 

Leadinfo er et nemt værktøj at arbejde i og med triggers og filtre kan vi gøre det gennemskueligt at få data på, hvilke leads der er de meste relevante.
Herudover er der en lang række funktioner som eks.:

  • SEO optimering (connections med Google ads, LinkedIn ads, osv.)
  • Re-targeting med eksport funktion.
  • Mulighed for listevisning baseret på indgange. Google Ads, Linkedin osv.


Med Leadinfo skaber vi en GDPR venlig ramme for dit salgsteam. Det er nemlig muligt at følge varme leads fra start til slut samtidig med, at vores marketingsindsatser beriges med den pågældende data.

Læs mere om vores partnerskab med Leadinfo her.

 

Vil du høre mere?
Kontakt os og få 14 dages gratis prøveperiode.

Videointroduktion af Leadinfo

René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.