ProfitMetrics

ProfitMetrics er en software, der giver webshops indsigt i profit, POAS VS ROAS og dermed i deres profitabilitet – både holistisk og hele vejen ned til den enkelte annonce på hver marketingkanal.

Med ProfitMetrics kan vi spore, rapportere, og optimere markedsføringen efter profit og POAS® - modsat omsætning og ROAS.

Det er en fornøjelse at samarbejde med Kendskab, da de som os har det samme mål om at skabe den højst mulige bundlinje for vores kunder

Frederik Boysen

Med ProfitMetrics kan vi…

  1. Tilgå markedets mest præcise konverteringssporing og have det mest korrekte datagrundlag at arbejde ud fra
  2. Udregne den eksakte profit hver ordre bidrager med (efter at have taget højde for rabatter, fragt, betalingsgebyrer, emballage mm.)
  3. Se den eksakte profit hver kampagne, annonce og produkt skaber
  4. Spore, rapportere og optimere efter profit
  5. Tilgå et dashboard og følge udviklingen i nøgle-KPI'er

Kort sagt: ProfitMetrics gør det muligt for at sætte profit- og POAS®-mål for annoncering og optimere annonceringen for at skabe den højest mulig bundlinje og minimere uprofitabelt annoncebudget.

Læs mere om ProfitMetrics her.

 

Ønsker du at vide mere?
Kontakt Jakob Hofman fra på jakob@kendskab.dk.

Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
Jakob Hofman

Her er en kendskaber. Det er Jakob

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.