TV 2 Play Premium Partner

Kendskab er TV 2 Play Premium Partner, som betyder at vi har mindst 4 medarbejdere certificeret til indkøb af annoncer via TV 2 Connect, der formidler annoncer på TV 2 Play og Disney+ i Danmark.

100 % brand safe miljø. 98 % af annoncer ses fra start til slut. 70 % bliver vist på en stor skærm. 5-45 sekunders spotlængde. Markedsførende på samsening (TV 2 Play: 36 %. Disney+: 30 %).

TV 2 Danmark | Reklame

Et af de stærkeste værktøjer i branding-værktøjskassen i dag, er annoncering på diverse streamingtjenester, herunder TV 2 Play og Disney+.

Som certificeret TV 2 Play Premium Partner, kan Kendskab hjælpe dig med indkøb af annoncer via TV 2 Connect.

Annoncering på Addressable TV, og specifikt TV 2 Play og Disney+, giver en unik mulighed for at nå ud til mere end 1 million danske abonnenter, med rig mulighed for målretning på alt fra geografi til alder, interesser, vejr og meget mere.

Det eneste det kræver af dig, er gode kreativer/annoncer i det rigtige format. Har du behov for hjælp til dette, så hjælper vi naturligvis også gerne med at redigere eller producere dine annonce-videoer.

TV2 Play Connect certificerede Kendskabere

René Poulsen
René Poulsen
Direktør / Partner
Anders Gerlev Herstrøm
Anders Gerlev Herstrøm
SEO produktansvarlig
Jesper Knudsen
Jesper Knudsen
Google Ads produktansvarlig
Stor Premium Play Sticker Verti
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.