YouTube

Hos Kendskab er vi som Google Partner også et YouTube bureau, hvor vi bruger YouTube som marketingplatform, når vi vil ud med budskaber i videoformat.

YouTube har mange typer af målretningsmuligheder, heriblandt adfærdsmarketing, baseret på søgninger i Google, søgehistorik, demografi m.v.

Vi anbefaler YouTube fordi…

  1. Over 4 millioner
    Du kan markedsføre dig overfor (estimeret) +4 millioner brugere – bare i Danmark
     
  2. Målrettet marketing
    Du kan målrette din annoncering baseret på søgehistorik, søgninger i Google, demografi og meget mere
     
  3. Relevant
    Du kan på mediet annoncere med videoer som er inspirerende og gør målgruppen bevidst om dit brand og nysgerrig

Læs mere om Youtube her.

 

Ønsker du at vide mere?
Kontakt René Poulsen fra Kendskab på rene@kendskab.dk.

Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.