YouTube annoncer? Så skal man jo bruge video...
Ja, har du dine egne videoer bruger vi gerne dem, eller producerer videoer for dig. Vi har egen videograf, som gerne hjælper med din video markedsføring – typisk er det nødvendigt at klippe og rette i eksisterende videomateriale, for at det passer i format og længde til YouTube annoncering.
De forskellige video formater for YouTube annoncering er:
- In-stream annoncer (skippable): Video-annoncer som kan springes over efter 5 sekunder.
- In-stream annoncer (non-skippable): Video-annoncer, som varer op til 15 sekunder og ikke kan springes over.
- Bumper annoncer: Maks. 6 sekunder video, som ikke kan springes over.
- In-feed annoncer: Videoer som kun vises på YouTube og afspilles på din YouTube-side.
- Outstream annoncer: Video-annoncer, som vises udenfor YouTube.
Vi hjælper dig gerne med at vælge de rigtige formater og video-længder, samt klippe dit materiale til, så du har de rigtige annoncer, der opnår dine mål for annonceringen.