YouTube Annoncering

Med annoncering på YouTube har du mange muligheder for at målrette dit indhold eksempelvis på baggrund af demografi, interesser eller geografi. En anden mulighed er adfærdsbaseret målretning med remarketing lister, så du øger din synlighed overfor overfor kunder, der allerede har vist interesse.

Fordele ved YouTube annoncering

Anders Halkier

YouTube annoncer? Så skal man jo bruge video...

Ja, har du dine egne videoer bruger vi gerne dem, eller producerer videoer for dig. Vi har egen videograf, som gerne hjælper med din video markedsføring – typisk er det nødvendigt at klippe og rette i eksisterende videomateriale, for at det passer i format og længde til YouTube annoncering.

De forskellige video formater for YouTube annoncering er:

  • In-stream annoncer (skippable): Video-annoncer som kan springes over efter 5 sekunder.
  • In-stream annoncer (non-skippable): Video-annoncer, som varer op til 15 sekunder og ikke kan springes over.
  • Bumper annoncer: Maks. 6 sekunder video, som ikke kan springes over.
  • In-feed annoncer: Videoer som kun vises på YouTube og afspilles på din YouTube-side.
  • Outstream annoncer: Video-annoncer, som vises udenfor YouTube.

Vi hjælper dig gerne med at vælge de rigtige formater og video-længder, samt klippe dit materiale til, så du har de rigtige annoncer, der opnår dine mål for annonceringen.

Skal vi tale om dine YouTube annoncer?

Vores Google Ads specialister står klar til at hjælpe dig med alt fra idégenerering til eksekvering af dine YouTube annoncer og sammen med vores videograf, sikre at vi viser gode, relevante videoer til din målgruppe. Vores mål er at gøre det så nemt for dig, at du blot skal "trykke play".

Ægte samarbejde

Vi er et digitalt marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
Anders Halkier

Her er en kendskaber. Det er Anders

Content creator

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.