Indhold

Indholdet er det absolut vigtigste på din hjemmeside – det er årsagen til at den eksisterer til at starte med. Når vi taler om “indhold” i sammenhæng med søgemaskineoptimering hos Kendskab, så handler det om alt hvad din hjemmeside indeholder: Produkter, kategorier, artikler, brugsvejledning, handelsbetingelser og så videre. Her kan du læse mere om hvordan vi arbejder med at forbedre det eksisterende og bygge nyt indhold til din hjemmesides besøgende.

Hvor starter arbejdet med indhold?

Det afhænger af den nuværende status på din hjemmeside. Vi prioriterer indholdet ud fra kundens købsrejse. Hvis du eksempelvis endnu ikke har fået alle produkter på din hjemmeside, så er det her vi starter med at tage fat. Besøgende kan ikke købe produkter, du ikke har til salg. I dette tilfælde kan vi hjælpe dig med at sikre, at når du opretter produkter, så kommer alle de vigtigste informationer med, for de bedste resultater. Har du mange produkter hjælper vi gerne med at prioritere hvilke grupper af produkter, der skal oprettes først baseret på søgevolumen og vores arbejde med strukturen på din hjemmeside.

Opdatering af gammelt indhold

Når der er styr på det grundlæggende, anbefaler vi at sikre at det indhold som måske allerede eksisterer er up-to-date. Gammelt indhold kan resultere i trælse henvendelser fra kunder der forlanger gratis fragt for et lavere beløb end du tilbyder i dag, til besøgende der vælger at handle hos konkurrenten, fordi noget information var direkte forkert. Vi anbefaler ikke at slette alt gammelt indhold, men i stedet at opdatere det.

Byg nyt indhold

Nu bliver det rigtig spændende: Vi skal have nyt indhold på hjemmesiden. Vi kan bistå dig i alt fra idégenerering til skabelsen og upload af indhold. Præcist hvordan vi samarbejder om at få nyt indhold på hjemmesiden, er helt op til dig. Hvis du har tiden, anbefaler vi at du, eller en af dine ansatte med ekspertviden indenfor emnet er skribenten og at I trækker på vores kompetencer i forhold til valg af søgeord og optimering af indholdet. Alternativt kan vi sagtens stå for det hele.

Indhold er ikke kun til Google

Når vi bygger eller rådgiver om indhold, så gør vi en dyd ud af at det ikke kun skal bruges på Google, men også kan anvendes f.eks. til annoncering på sociale medier eller som indhold til dit nyhedsbrev. Vi tager altid en snak med dig om hvordan indholdet skal bruges, før vi går i gang med at skrive, da det kan have stor betydning for udformningen.

Læs mere om de mange andre ting Kendskab tilbyder, som digital marketing bureau.

Ægte samarbejde

Vi er et digitalt marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
Casper Frank Lauritsen

Her er en kendskaber. Det er Casper

Client manager

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.