Menu

Indhold

Indholdet er det absolut vigtigste på din hjemmeside – det er årsagen til at den eksisterer til at starte med. Når vi taler om “indhold” i sammenhæng med søgemaskineoptimering hos Kendskab, så handler det om alt hvad din hjemmeside indeholder: Produkter, kategorier, artikler, brugsvejledning, handelsbetingelser og så videre. Her kan du læse mere om hvordan vi arbejder med at forbedre det eksisterende og bygge nyt indhold til din hjemmesides besøgende.

Hvor starter arbejdet med indhold?

Det afhænger af den nuværende status på din hjemmeside. Vi prioriterer indholdet ud fra kundens købsrejse. Hvis du eksempelvis endnu ikke har fået alle produkter på din hjemmeside, så er det her vi starter med at tage fat. Besøgende kan ikke købe produkter, du ikke har til salg. I dette tilfælde kan vi hjælpe dig med at sikre, at når du opretter produkter, så kommer alle de vigtigste informationer med, for de bedste resultater. Har du mange produkter hjælper vi gerne med at prioritere hvilke grupper af produkter, der skal oprettes først baseret på søgevolumen og vores arbejde med strukturen på din hjemmeside.

Opdatering af gammelt indhold

Når der er styr på det grundlæggende, anbefaler vi at sikre at det indhold som måske allerede eksisterer er up-to-date. Gammelt indhold kan resultere i trælse henvendelser fra kunder der forlanger gratis fragt for et lavere beløb end du tilbyder i dag, til besøgende der vælger at handle hos konkurrenten, fordi noget information var direkte forkert. Vi anbefaler ikke at slette alt gammelt indhold, men i stedet at opdatere det.

Byg nyt indhold

Nu bliver det rigtig spændende: Vi skal have nyt indhold på hjemmesiden. Vi kan bistå dig i alt fra idégenerering til skabelsen og upload af indhold. Præcist hvordan vi samarbejder om at få nyt indhold på hjemmesiden, er helt op til dig. Hvis du har tiden, anbefaler vi at du, eller en af dine ansatte med ekspertviden indenfor emnet er skribenten og at I trækker på vores kompetencer i forhold til valg af søgeord og optimering af indholdet. Alternativt kan vi sagtens stå for det hele.

Indhold er ikke kun til Google

Når vi bygger eller rådgiver om indhold, så gør vi en dyd ud af at det ikke kun skal bruges på Google, men også kan anvendes f.eks. til annoncering på sociale medier eller som indhold til dit nyhedsbrev. Vi tager altid en snak med dig om hvordan indholdet skal bruges, før vi går i gang med at skrive, da det kan have stor betydning for udformningen.

Læs mere om de mange andre ting Kendskab tilbyder, som digital marketing bureau.

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Jeanette Brandt

Her er en kendskaber. Det er Jeanette

Social Ads Specialist

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.