Struktureret data

Ved struktureret data, får Google detaljeret information omkring en side på dit website. Det er information, der ligger inde bagved - i selve koden på hjemmesiden. Denne information bruger Google til at skabe gode og informative søgeresultater til brugeren. Således kan vi hjælpe brugerne med, hvad din side reelt set omhandler.

Robotterne skal kunne forstå dit budskab

Vi (som ejere af en hjemmeside) kan kommunikere klart og tydeligt til Google, Bing og andre søgemaskiner ved hjælp af struktureret data. Det vil vi gerne, for at sikre at søgemaskinerne også ser det, vi gerne vil have de ser.

Ydermere giver struktureret data mulighed for øget synlighed, f.eks. i form af stjerner på Google, hvis vi har angivet struktureret data for anmeldelser.

Her kan du se, hvad struktureret data giver mulighed for på Google, og hvordan det implementeres (bemærk at det er meget teknisk, men spørg din udvikler om hvad det skal koste hvis du ikke allerede har struktureret data på din side)

 

Struktureret data kan leveres på mange måder, men du kommer længst med at følge disse to standarder:

  • Schema.org (Primært: Google, Bing, Yahoo og Yandex)
  • Open Graph Protocol (Primært: Facebook)

 

Test din strukturerede data

Der findes to testværktøjer til Schema.org data, et lavet af Google kaldet "Rich Results Test" og Schema.orgs eget testværktøj. I forhold til synlighed på Google, så anbefaler vi at bruge Googles eget værktøj.

Der findes ikke lignende gratis værktøjer til test af Open Graph data. Vil du se hvad Facebook ser, når de læser din strukturerede data, kan du dog bruge deres Sharing Debugger her (kræver Facebook bruger).

Ægte samarbejde

Vi er et digitalt marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.