Tot Logo

En helstøbt Employer Branding strategi løser rekrutteringsudfordringer for Tal & Tanker

Kendskab har hjulpet Tal & Tanker med at tiltrække kvalificerede kandidater via en Employer Branding strategi, som er eksekveret via analysearbejde, videoproduktion og SoMe annoncering.

Strategi

Employer Branding

Video

Fra idé til skud til klip

SoMe

Optimeret setup

Om Tal & Tanker

Udfordring

Tal Og Tanker Case Billede

Talentfulde revisorer er i høj kurs...

Tal & Tanker er en virksomhed i bragende vækst som har stor gevinst af hurtigt at kunne ansætte og onboarde nye revisorer. Med rift om de bedste kandidater, skal der mere end jobannoncer til for at løse rekrutteringsudfordringerne. Det gælder for Tal & Tanker – og en helt masse andre virksomheder der søger kvalificeret (og specialiseret) arbejdskraft. Når problemet bliver så stort, at man må sige nej til store kunder, fordi man ikke har bemandingen, gør det ondt på bundlinjen.

Men hvad skal der helt præcist til for at løse rekrutteringsudfordringerne?

Løsning

Resultat

Nu har Tal & Tanker en kandidat-bank, som opdateres løbende med nye kvalificerede (uopfordrede) ansøgninger. Det er meget nemmere at administrere, når nye revisorer skal ansættes – og det skal de løbende og hurtigt når behovet opstår – når kandidaterne allerede har søgt.

 

Employer Branding kampagne: "Balance på arbejdet skaber trivsel i hverdagen"

Eksempel video 1

Fokus på:

  • Fællesskab
  • Motion
  • En aktiv hverdag

Eksempel video 2

Fokus på:

  • Velvære
  • Gode arbejdsforhold
  • En afslappende pause i hverdagen

Eksempel video 3

Fokus på:

  • Sundhed
  • Den gode mad i kantinen
  • Fællesskabet omkring madoplevelsen

Læs mere om hvordan vi arbejder med Employer Branding

Ægte samarbejde

Vi er et digitalt marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.