I forbindelse med e-mail marketing kan vi integrere og hjælpe med SMS og Web Push, som en del af jeres marketing strategi.
Systemer vi arbejder med:
Bliv en populær gæst i indbakken.
En e-mail liste kan være et stærkt værktøj i din markedsføring, der kan bruges til salg. Der er forskellige metoder til at opbygge din e-mail liste og skaffe flere abonnenter. Det kan være ud fra et tilbud, viden eller andre lead magnets. Hvis vi har noget relevant at tilbyde dem på din liste, kan vi konvertere dem til kunder med en god kombination af kampagner og automatiseringer.
Ud over segmentering via købsdata, kan surveys og polls også benyttes til at skabe segmenter, øge relevansen og dermed også kvaliteten af din(e) liste(r).
Vi hjælper dig med at lave e-mail kampagner, der passer til din målgruppe, både med indhold og budskaber, men også til det sted de er i kunderejsen. E-mails er et værktøj, der kan bruges til at fastholde kunder, men også til at tiltrække nye.
Vi laver responsive templates, så indholdet ser godt ud på alle devices. Derudover tilbyder vi A/B splittesting, for at finde de optimale CTA’er og USP’er, og opnå større konverteringer på kampagnerne.
Med andre ord, vi vejleder dig til den størst mulige effekt af dine e-mails.
Det er vigtigt at være relevant for målgruppen, og det kan automatiseringer og segmentering sørge for. Automatiseringer og segmentering er især vigtig, hvis man har en webshop, der sælger forskellige slags produkter. Det ultimative mål for automatiseringer, for en webshop, er at få førstegangskøbere til at købe igen og igen.
Når du vil bygge relationer til dine kunder, er automatisering vigtigt. Vi kan opbygge automation for dig, så du får flere relevante leads og skaber værdi for dine nuværende og nye kunder. Ud fra segmenteringer og købsdata kan vi lave automatiseringer ud fra data og dermed være ekstra relevante.
I forbindelse med e-mail marketing kan vi integrere og hjælpe med SMS og Web Push, som en del af jeres marketing strategi.
Systemer vi arbejder med: