Klaviyo

Klaviyo er et Marketing Automation software, som er noget af det tætteste vi kommer på et e-mailbaseret CDP. Med et solidt segmenterings- og automation-setup, tilbyder Klaviyo en glimrende platform til den ambitiøse webshop.

Hos Kendskab har vi mange kunder i Klaviyo – også kunder vi selv har migreret fra andre ESP'er (eks. Mailchimp).

Klaviyo – mere end bare e-mail marketing

Som datacentralisering (med god grund) er blevet et mere og mere varmt emne blandt ambitiøse e-handlere, kan Klaviyo være den helt rigtige platform for dig. I Klaviyo har du muligheden for at:

  1. opsamle 1. parts-data på dine kunder
  2. organisere din data og bruge den til e-mail markedsføring
  3. samle, dele og bruge din data på tværs af kanaler samt din webshop

Når du opsamler og bruger relevant data på dine kunder og subscribers, kan du samtidig styrke din målretning på eksempelvis Facebook og Google. Og ligeledes kan du vise pop-ups på din shop på baggrund af hvem der besøger. Klaviyo er derfor ikke nødvendigvis bare et system du sender marketing-mails fra – men snarere dit kontroltårn for din markedsføring.

Få hjælp til Klaviyo migrering

Når du migrerer fra et ESP til et andet, kan der være mange ting du skal tage højde for.

Måske sidder du med spørgsmål som:

  • Hvordan får jeg bedst muligt mine felter fra mit gamle ESP med over i Klaviyo?
  • Skal jeg bruge Klaviyos Shared Sending Domain eller et Dedicated Sending Domain?
  • Hvordan opvarmer jeg bedst muligt min liste i Klaviyo, så jeg undgår at ende i spam?

Listen er lang... Vi har lavet mange migreringer fra eksempelvis Mailchimp til Klaviyo – og det betyder også, at, udover ovenstående, har vi også svarene på 97 andre spørgsmål.

Kendskabs Klaviyo flow templates

Hos Kendskab har vi bygget, A/B split-testet og fintunet Klaviyo flows for vores mange kunder. På baggrund af best practice og vinderne af vores tests, har vi bl.a. følgende Klaviyo flow templates.

  • Velkomst (m/u rabatkode)
  • Velkomst lead ad
  • Tabt kurv / Abandoned Cart
  • Abandoned Session / Browse Abandonment
  • Win-Back
  • Sunset
  • Post Purchase
  • Tillykke med fødselsdagen
  • Price Drop

På baggrund af nye features, testresultater mm. udvider/optimerer vi løbende denne liste.

Dig, Kendskab & Klaviyo – 3 bud på et samarbejde

1. Sparring til dit in-house Klaviyo arbejde.

Hvis det er jeres ønske at få kompetencerne in-house til at varetage hele E-mail og Marketing Automation opgaven in-house, vil vi gerne skræddersy et forløb, der tager udgangspunkt i jeres behov og de muligheder vi ser for jer.

2. Flows, teknik og segmenter mm.

Hvis det du sælger kræver produktspecifikt viden, kan det være en fordel selv at stå for at lave kampagnerne. Hvis I har tiden og ressourcerne til det, så lader vi gerne jer gøre det I er bedst til – så gør vi det vi er bedst til, nemlig flows, timing, segmentering og strategi.

3. Lad os stå for det hele

Hvis kompleksiteten af dine produkter er til at overskue, kan det være fordelagtigt at udlicitere hele opgaven til Kendskab. Det giver os i højere grad mulighed at eksekvere ekstraordinære tiltag, hvor vi kombinere strategi, teknik og kampagner. I denne konstellation vil vi varetage hele opgaven, så du kan fokuserer på andre ting.

Data-centralisering og Marketing Automation i Klaviyo danner grobund for samarbejde på tværs af kanaler, så du kan som webshop med fordel samle dine marketing-aktiviteter hos et full-service digitalt marketing bureau som Kendskab.

Foruden at være Klaviyo specialister, har Kendskab også specialister i Google Ads, Sociale Medier, SEO og Video Markedsføring. Det giver os dig en skarp fordel, da du foruden at have samlet aktiviteterne et sted – også er bedre gearet til at arbejde strategisk med kunderejsen med Klaviyo som kontroltårn.

Her er vi også gode...

Error: Value cannot be null. Parameter name: mediaItem

HeyLoyalty

Manifest

Vi er et digital marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.