Skab et marketing mix som er tilpasset til din målgruppe – for B2B virksomheder

Dette er et netværksmøde for B2B virksomheder.

På netværksmødet bliver du inspireret til, hvordan du skaber et marketing mix som er tilpasset til din målgruppe.

Sådan får du adgang:
Dette er et eksklusivt netværksmøde for medlemmer af B2B netværksgruppen.

Du kan også blive medlem (helt gratis) og få:

  1. Adgang til dette og fremtidige events
  2. Mulighed for unik sparring med ligesindede i B2B virksomheder
  3. Indsigt i, hvordan andre har tacklet marketingudfordringer

Tidspunkt:
8.30 - 10.00 via invitation på Google-Meet

 

Agenda:

  • Kort introduktionsrunde
  • Siden sidst, konkret udfordring man søger sparring til, deling af succeshistorie m.v.
  • Dagens tema og debat

 

Tema: Skab et marketing mix som er tilpasset til din målgruppe

Casper Frank Lauritsen fra Kendskab vil på dette netværksmøde fortælle om, hvordan du skaber et marketing mix som er tilpasset til din målgruppe på baggrund af hvad I sælger, hvem der køber jeres produkter og ikke mindst personaer.

Du får bl.a. indsigt i:

  • Hvordan en B2B kunderejse ser ud
  • Hvorfor personaer er vigtige i markedsføringen fremfor at være "B2B forudindtaget"
  • Hvorfor det er vigtigt at du får defineret, hvad du vil sælge, hvem du vil sælge til og hvad du vil kendes for
  • Hvordan du sammensætter en marketingplan, marketingbudgetter og måler på dine indsatser
  • … og meget mere

Vi glæder os til at byde dig velkommen til en spændende snak om, hvordan du kan sammensætte dit marketing mix som er tilpasset en B2B målgruppe.


Tilmeld dig vores B2B netværksgruppe og få adgang til dette event


Mød dagens oplægsholder

Kendskab ApS
Casper Frank Lauritsen er Client manager hos Kendskab og har det daglige ansvar for optimering og vækst af en fast kundeportefølje af virksomheder.

Casper har flere års erfaring med strategisk markedsføring og er ofte "hjernen" bag strategiarbejdet og marketingplanen.

Casper Frank Lauritsen
Casper Frank Lauritsen

Flere detaljer om netværksmødet

Hvor foregår det?

Netværksmødet afholdes på Google-Meet via invitation.

Hvor lang tid varer mødet?

Netværksmødet har en varighed på 1 time og 30 minutter.

Hvad koster det?

Det er gratis at deltage i vores netværksmøder, men kræver at du er tilmeldt netværket.

Hvordan får jeg adgang til dette event?

Du skal være en del af vores netværk.

Det bliver du ved at tillmelde dig her.

Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.