Vi lukker huller for små og store B2B-virksomheder

B2B

En marketingansvarlig for en B2B-virksomhed har mange forskellige opgaver og et stort ansvar. 

Det kan være, du løser en række marketingopgaver selv, har en eller flere kolleger ansat til at hjælpe, samarbejder med et eller flere eksterne bureauer og i øvrigt også har store planer for fremtiden. 

Samarbejder du med Kendskab, kan du få overskud til de vigtige opgaver, adgang til netværksgrupper for ligesindede og sparring med nogle af branchens specialister indenfor digital marketing.

Kendskab består af specialister, der kan levere på enhver tænkelig front af en digital marketingindsats. Vi kan både producere indhold og udarbejde langsigtede strategier, og vi gør det altid med øje for det, vores kunder har brug for. 

Står du derfor som marketingansvarlig for en virksomhed, der på den korte bane har akut brug for hjælp med én kanal, kan Kendskab hjælpe dig.

Vi kan også hjælpe, hvis du senere har brug for hjælp med en anden kanal, eller hvis du og dit marketingteam har et ønske om at blive bedre til selv at løse kanalspecifikke opgaver, såsom indholdsproduktion, analyser af brugeradfærd eller e-mail-marketing.

Det, der gør Kendskab til en fremragende samarbejdspartner for B2B-virksomheder er vores kolleger med vidt forskellige ekspertiser.

Vi har slet og ret en digital marketingafdeling siddende, der løbende løser forskellige typer af opgaver for forskellige virksomheder.

Derfor kan vi være hele dit marketingteam, eller vi kan lukke de huller, du som marketingansvarlig og din egen afdeling ikke har kapacitet til, og vi tilbyder vores kunder to samarbejdsformer, tilpasset deres forretning.

Vi hjælper dig i den rigtige retning

Hos Kendskab følger vi med tiden og er opsatte på hele tiden at lære nyt. Vi kan derfor rådgive dig om, hvor i kunderejsen du skal være mest synlig, og vi er opmærksomme på, at virksomheder, der handler med andre virksomheder, har brug for et langsigtet perspektiv. 

Købsprocessen er kort og godt mere kompliceret, og der er ofte flere aktører, der har en stemme, når der skal tages strategiske beslutninger.

Med vores 3x-strategimodel sikrer vi, at alle relevante aktører sidder med ved bordet, samtidig, og på den baggrund træffer de bedst mulige beslutninger på det mest oplyste grundlag.

Vi kan også bidrage på den mere strategiske front. Vores fokuserer eksempelvis på de mange forskellige aspekter, der findes i en moderne virksomhed, der fokuserer på både forretningen, salg og marketing samt udvikling og fremtiden.

Et løbende samarbejde

Indgår du et teamsamarbejde med Kendskab, bliver du tilknyttet en kundeansvarlig, der både kan rådgive på det strategiske, henvise dig til specialister efter behov, og som du kan vende ideer og bekymringer med, når behovet opstår. 

Ønsker du og dine kolleger opkvalificering, tilbyder vi en lang række forskellige kurser, og det kan også være, du er interesseret i at være medlem af en af vores netværksgrupper.

Netværksgrupperne samler ligesindede til oplæg, sparring og vidensdeling, og de giver dig mulighed for at møde kolleger fra branchen i et rum, hvor I bliver klogere sammen.

Lyder det ikke godt?

 

 

Skal vi samarbejde?

Når du samarbejder med Kendskab, tilpasser vi vores indsats til din forretning, og vi påbegynder først et samarbejde, når vi er sikre på, hvad vi kan hjælpe dig med. 

Vores arbejdsprocesser, fra første kontakt til et aktivt samarbejde, skaber de bedste forudsætninger for resultater. 

Følg linket og læs mere om, hvordan vi sikrer et godt samarbejde med vores kunder.

Ægte samarbejde

Vi er et marketingteam med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.