Menu

Thought Leader Ads på LinkedIn: Øg din Brand Awareness

Jeanette Brandt

Er du på udkig efter en måde at forstærke din virksomheds brand awareness og engagement på LinkedIn? Så kan du med fordel benytte dig af Thought Leader Ads i din LinkedIn Campaign Manager.

Hvad er Thought Leader Ads?

Thought Leader Ads giver dig mulighed for at genbruge dine medarbejderes LinkedIn-opslag direkte fra deres egne profiler og give dem ekstra eksponering ved at tilføje et budget til dem. Det er en effektiv måde at få dit budskab ud til en større målgruppe på LinkedIn-platformen.

Mikrofoner
Faldskaerm

Hvordan virker Thought Leader Ads?

Ved at tilføje et budget til dine medarbejderes opslag kan du forstærke deres rækkevidde og øge interaktionen med dit brand. Det er vigtigt at bemærke, at denne funktion kun er tilgængelig for målsætningerne Brand Awareness og Engagement i LinkedIn Campaign Manager.

For at kunne bruge Thought Leader Ads skal du vælge opslag, der indeholder enten et billede eller en video. Der er visse restriktioner, såsom maksimalt antal emojis og manglende mulighed for at tilføje CTA-knapper direkte i opslaget. Dog kan du redigere opslaget og tilføje en URL for at guide dine potentielle kunder til din hjemmeside eller landingsside.

Hvad skal du være opmærksom på?

Når du vil arbejde med Thought Leader Ads, skal du være opmærksom på følgende begrænsninger:

  • Kun opslag fra medarbejdere, der har din virksomhed som deres aktive job, kan benyttes.
  • Kun tilgængelig for målsætningerne Brand Awareness og Engagement.
  • Hvert medlem kan have maksimalt 5 aktive opslag.
  • Formatet understøtter kun opslag med ét billede eller en video.
  • Brug af opslag med maksimalt 4 emojis er tilladt.

Fordele ved Thought Leader Ads

Thought Leader Ads er et glimrende supplement til din eksisterende annoncestrategi på LinkedIn. Det giver dig mulighed for at udnytte din virksomheds ekspertise og troværdighed til at skabe en dybere forbindelse med din målgruppe.

Ved at integrere Thought Leader Ads i din LinkedIn-markedsføring kan du opnå øget synlighed, engagement og troværdighed for dit brand. Ved at udnytte dine medarbejderes personlige netværk kan du nå ud til en bredere målgruppe og skabe større opmærksomhed omkring din virksomhed og dens budskaber. Så hvorfor vente? Kom i gang med at bruge Thought Leader Ads i dag og oplev de positive resultater for din virksomhed på LinkedIn!

Mediterer

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Sandra Birkefeldt

Her er en kendskaber. Det er Sandra

Social Ads specialist

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.