Større fokus på kontosikkerhed

Jesper Knudsen

Det bliver mere og mere vigtigt at have styr på din online sikkerhed. Som virksomhedsejer er der mange ting på spil, ved ikke at have styr på cybersikkerheden.

Derfor anbefaler vi, at du opretter totrinsgodkendelse på alle dine online konti, hvor det er muligt. Det er med til at mindske risikoen for, at du bliver hacket og derved kompromitterer din virksomhed.

Hvis du har styr på det, så behøver du ikke læse mere. Hvis du ikke har, så kig her:

  • Slå totrinsgodkendelse til på Facebook og Instagram. Se vejledning her.
  • Slå totrinsgodkendelse til på Google Ads. Se vejledning her.
  • Slå totrinsgodkendelse til på din e-mail. Se vejledning til Gmail her.
  • Beskyt din Google konto yderligere. Se vejledning her.
  • Beskyt din webshop / CMS
    • Slå totrinsgodkendelse til hvis muligt
    • Brug sikkert kodeord - Unikt og min. 15 store og små bogstaver, tal og symboler - kan gemmes i Chrome browser, når punkt 4 er gennemført.
    • Alle brugere bør have eget login kun med nødvendige rettigheder.
    • Gennemgå jævnligt hvem der har adgang og ryd op.

Hos Kendskab vil vi anbefale, at du gør brug af en Authenticator app til dine loginkoder. SMS-tjenesterne, som flere platforme anvender, er desværre ikke altid pålidelige.

Heriblandt findes Google Authenticator, men der er flere apps til formålet. Det er bare vigtigt, at du har styr på hvor dine koder ligger, så det kan være en fordel at bruge én app.

Hvem har adgang?
Gennemgå jævnligt hvem der har adgang, og på hvilket niveau, til følgende:

  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Google Tag Manager
  • Google Merchant Center

Det hjælper dit nuværende bureau med administrator adgang til alle - dit forrige bureau behøver ikke længere adgang - Det gælder også tidligere medarbejdere.

Sørg for at egen administrator adgang til alle konti ikke er tilknyttet en specifik medarbejders konto og/eller mobilnummer.

Skift adgangskoder når en medarbejder stopper - ligegyldig årsag!
Dette gælder for alle konti/platforme, som medarbejderen har haft adgang til

 

Nanna Kristensen

Her er en kendskaber. Det er Nanna

Head of Social Ads

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.