Menu

Kickstart Outdoor 2.0: Links og materialer fra Kendskab

Her finder du information, links, skabeloner og andet materiale, som Kendskab har udarbejdet i forbindelse med Digitaliseringsløft-delen af Kickstart Outdoor 2.0.

Webinarer

Individuel sparring

Der var afsat i alt 4 x 1 timer til individuel sparring pr. deltagende virksomhed, som et slags "klippekort".

Deltagerne bestemte selv hvorledes timerne skulle fordeles på fagområder – der var frit valg blandt Kendskabs mange specialer som kan ses under "Ydelser".

Vi beregnede 30 minutters i forberedelse pr. virksomhed pr. område. Ønskede deltageren eksempelvis at bruge alle timerne på hjælp til e-mail marketing, så bliver det til 3,5 times telefon/online møde med rig mulighed for at Kendskab hjalp med at "trykke på knapper og hive i håndtag".

Ønskede deltageren i stedet en let introduktion eller gennemgang af flere fagområder, gav det mulighed for 4 x 30 minutters gennemgang af "hvor er I i dag?" og "hvor skal vi hen nu?".

Sparring foregik som udgangspunkt online, men med mulighed komme forbi Kendskabs kontor i Silkeborg eller at vi kørte ud mod en merpris.

Den individuelle sparring kunne afvikles i hele 2023.

Nyttige links

Google Drev-mappe med alle filer

YouTube-playliste med webinarer

Kickstart Outdoor projektbeskrivelse

 

 

Om Kickstart Outdoor 2.0

Hvad er Kickstart Outdoor 2.0?

Kickstart outdoor- og naturbaseret oplevelsesudvikling var ét af fire projekter, som får et ekstra kick til at fortsætte de gode resultater, der blev startet med Kickstart Dansk Turisme 2020.

Projektet er et samarbejde mellem VisitAarhus og Destination Fyn og består af tre spor: Produkt- og konceptudvikling, Digitaliseringsløft og Netværk & partnerskaber.

Du kan læse mere om projektet her: https://www.visitaarhus.dk/corporate/udviklingsprojekter/kickstart-outdoor-2

Hvad var Kendskabs rolle?

Kendskab er hyret ind til at levere Digitaliseringsløft-delen af projektet, som består af 3 webinarer, udarbejdet på baggrund af data indsamlet om de deltagende virksomheder af VisitAarhus og Destination Fyn, ud fra en kontrolliste Kendskab har udarbejdet i samarbejde med VisitAarhus, under navnet Digital Score.

Udover webinarer tilbydes hver virksomhed op til 4 timers sparring med Kendskabs konsulenter, indenfor deres respektive områder – der var frit valg på alle hylder fra Kendskabs forskellige ydelser.

Ud af den samlede sparring, gik 38 % af timerne til sparring om sociale medier, 24 % til SEO, 15 % til Google Ads/Betalt annoncering, 13 % til digital strategi og resten var fordelt på de resterende kanaler.

Hvordan foregik individuel sparring?

Der var afsat i alt 4 timer til individuel sparring pr. deltagende virksomhed, som et slags "klippekort".

Deltagerne bestemte selv hvorledes timerne skulle fordeles på fagområder.

Sparring foregik som udgangspunkt online, men nogle valgte at besøge Kendskab i Silkeborg, eller betale ekstra for, at vi kørte ud til dem.

Hvem kunne få individuel sparring?

Individuel sparring var gratis til de 45 deltagende virksomheder i Kickstart Outdoor.

Hvornår blev webinarerne afholdt?
Hvad med personoplysninger?

Kendskab fik tilsendt navn på kontaktperson, e-mail og telefonnummer for deltagende virksomheder fra VisitAarhus og Destination Fyn, som er de to DMO'er der stod bag projekt Kickstart Outdoor 2.0. Samtykket til at videregive oplysninger til Kendskab er beskrevet under afsnittet "Deltagere på messer, workshops og partnerarrangementer" i privatlivspolitikkerne for de to organisationer, som kan ses her:

Destination Fyns Data Protection Notice

VisitAarhus' Data Protection Notice

Kendskab blev ved overlevering af oplysninger selvstændigt dataansvarlige og skal opfylde sin oplysningspligt over for de registrerede ved førstkommende lejlighed ved at henvise til vores privatlivspolitik, som kan findes her:
https://kendskab.dk/privatlivspolitik/

Oplysningerne blev brugt i forbindelse med projektet her til at tage kontakt til deltagere, med information om eksempelvis datoer for webinarer og den individuelle sparring.

Oplysninger på alle deltagere blev slettet igen efter endt sparring.

Projektet er i samarbejde med

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Anders Gerlev Hansen

Her er en kendskaber. Det er Anders

Head of SEO

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.