Menu
Søgemaskineoptimering Ikon

SEO

  • Teknik
  • Struktur
  • Indhold
SEO
Some Ikon

Sociale medier

  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
  • LinkedIn Ads
  • Pinterest og TikTok
Sociale medier
Email Ikon

E-mail-markedsføring

  • Kampagner
  • Automatiseringer
  • Listeopbygning
E-mail Marketing
Traening Opkvalificering Ikon

Træning og opkvalificering

  • Kursus
  • Rådgivning
  • Events

Kendskab Rene Underviser

Er du ambitiøs?

Du finder ingen one size fits all her. Vi hjælper dig med den rette sammensætning. Og hvis du er ambitiøs og nysgerrig på digital marketing – og ved at det kræver en fælles indsats, så er fundamentet for et godt samarbejde lagt.

Om du er B2B eller e-handelsvirksomhed er underordnet, så længe du er ambitiøs.

Dybt. Bredt. Faglighed. Personlighed.

Vores vifte er bredere end de fleste, men det holder os ikke fra at komme dybt ned i kanalerne. Vi samarbejder i og på tværs af dedikerede teams. For os sikrer det den højeste faglighed og et bedre samspil, for dig giver det resultater på bundlinjen.

Jesper Knudsen
Jesper Knudsen
Head of Google Ads
Anders Gerlev Hansen
Anders Gerlev Hansen
Head of SEO
Nanna Kristensen
Nanna Kristensen
Head of Social Ads og PPC Specialist
Tine Kaasgaard
Tine Kaasgaard
COO
Plus Ligmed
Men hvordan arbejder vi så? Læs mere om vores tilgang og arbejdsproces. Om os
Nicoline Svendgaard

Her er en kendskaber. Det er Nicoline

Google Ads specialist

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.